اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۸۴۴۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴
با حضور استاندار خوزستان صورت گرفت؛
این پروژه در شورای ترافیک استان خوزستان به تصویب رسیده است؛ ضمن اینکه استعدادها و ظرفیت های بالقوه در شوشتر نگاه ویژه ای را می طلبد.
استاندار خوزستان در مراسم آغاز عملیات اجرایی زیرگذر سرداران شهید محمود و ابوالقاسم خادم سیدالشهدا در شوشتر گفت: این پروژه در شورای ترافیک استان خوزستان به تصویب رسیده است؛  ضمن اینکه استعدادها و ظرفیت های بالقوه در شوشتر نگاه ویژه ای را می طلبد.

استاندار خوزستان بیان داشت:نهادهای مردمی مانند مجلس شورای اسلامی و شوراهای شهر باید تقویت شوند؛ دولت تدبیر و امید بنا را بر شنیدن خواسته ها و مطالبات همه سلایق و گرایش های مختلف گذاشته است.

استاندار خوزستان با اشاره به ظرفیت های گردشگری منحصر به فرد شوشتر و وجود اماکن تاریخی و بین المللی گفت: ایجاد زیرساخت های گردشگری در شوشتر وظیفه دولت است اما ابتکار عمل و خلق امکان ثروت به مردم سپرده شده است.

شریعتی تاکید کرد :شوشتر می تواند با همت و جدیت مردم خود و برکت شهدای خود به الگوی عمرانی برای سایر شهرهای استان تبدیل شود. استاندار خوزستان با اشاره به تامین ۷۰ درصد از اعتبارات این پروژه توسط استانداری خوزستان گفت: امیدوارم با تخصیص این اعتبارات این پروژه در موعد مقرر به پایان برسد.


بهره برداری از پنج پروژه عمران شهری شوشتر با حضور استاندار خوزستان

این پروژه ها شامل بازارچه فرهنگ شهر، بلوار عمار، یک زمین چمن مصنوعی، آب نمای میدان باطنی و ساختمان شهرداری است که با 31 میلیارد ریال توسط شهرداری شوشتر اجرا شده اند.

همچنین با حضور استاندار خوزستان عملیات اجرایی زیرگذر سرداران شهید محمود و ابوالقاسم خادم سیدالشهدا با 83 میلیارد ریال در شهر شوشتر آغاز شد.
این زیرگذر قرار است در مدت 6 ماه به بهره برداری برسد. برای جابجایی تاسیسات در مسیر این پروژه نیز 8 میلیارد ریال هزینه پیش بینی شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار