اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۸۴۶۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷
اولین زیرگذر شوشتر با حضور استاندار خوزستان کلنگ زنی، و چندین پروژه شهری دیگر افتتاح و به بهره برداری رسید.
شهردار شوشتر در حاشیه آئین افتتاح پروژه های شهرداری شوشتر و کلنگ زنی اولین زیرگذر این شهر گفت: در یک سال گذشته شهر شوشتر با تحولات عظیمی روبرو بوده و اتفاقات بسیار مثبتی رخ داده است.

مهندس مهراب فلسفی زاده در گفتگو با شوشان در رابطه با سفر استاندار به شوشتر اظهار کرد: با حضور استاندار خوزستان ساختمان جدید اداری با زيربناي 1 هزار و 450 متر مربع در يک طبقه و 3 هزار مترمربع محوطه سازي به منظور متمرکز کردن واحدهاي مختلف اداري و ستادي شهرداري و سامان بخشي واحدهاي پراکنده، و ارتقای کیفیت خدمات دهی به شهروندان و رعایت اصل احترام به ارباب رجوع افتتاح شد.

وی با اشاره به اينکه سالن مرکزي جهت راه اندازي سيستم يکپارچه شهرسازي از مزيت هاي اين مجموعه است تصریح کرد: در بناي جديد کليه خدمات شهرداري به صورت مکانيزه ارائه خواهد شد. علاوه بر اين، سردرب ورودي اين بنا با استفاده از معماري بومي و مصالح سنتي طراحي شده و احداث آبنما در محوطه ساختمان با اعتبار 1 میلیارد و 400 میلیون تومان اجرا شده است.

وی ضمن اشاره به احداث بازارچه فرهنگ افزود: احداث بازارچه محله ای فرهنگ با زیربنای 1650 مترمربع فضای تجاری و 3500  مترمربع محوطه سازی و تعداد 36 غرفه به منظور تمرکز زدایی از هسته مرکزی شهر و سهولت دسترسی شهروندان ساکن مناطق فرهنگ شهر و کوی نیرو و 250 واحدی و غیره به خدمات موردنیاز روزمره، کاهش مراجعات و کاهش حجم و بار ترافیکی مرکز شهر و همچنین ساماندهی وانت بارهای دوره گرد اجرا و امروز به دست دکتر شریعتی افتتاح گردید.

وی در این رابطه افزود: این بازارچه دارای سیستم سرمایشی، پارکینگ اختصاصی، فضای سبز و نورپردازی، پارک کودکان و محوطه سازی زیبا و آبنما و بطورکلی محیطی جذاب جهت استفاده شهروندان خواهد بود و کمک مهمی در بحث اشتغالزایی خواهد بود. هزینه این پروژه نیز مبلغ 1 میلیارد و 300 میلیون تومان از محل اعتبارات جاری شهرداری پرداخت شده است.
فلسفی زاده اذعان داشت: همچنین احداث 2 بازارچه محله ای دیگر در مناطق میدان صاحب الزمان (عج) و کوی نیرو با نام بازارچه ملاصدرا که تاکنون با پیشرفت فیزیکی 40 درصد در حال کار است، اجرا خواهد شد.

شهردار شوشتر همچنین در آئین افتتاح فاز دوم بلوار عمار، این پروژه را گامی بزرگ در راه خدمت به مردم در حوزه سلامت دانست و گفت: فاز دوم بلوار سلامت عمار با طول 1 هزار و 80 متر مسیر پیاده روی و فضای سبز بالغ بر 24 هزار مترمربع و با اعتبار 1 میلیارد و 360 میلیون تومان پروژه ای رضایت بخش برای مردم بوده که با استقبال بسیار خوبی همراه شده است.
وی تصریح کرد: در این بلوار آبنمای ریتمیک، نورپردازی و سایر خدمات تفریحی مورد نیاز جهت آسایش شهروندان عزیز اجرا شده است.

مهراب فلسفی زاده در بخش دیگری از این گفتگو در رابطه با پروژه زیرگذر سرداران شهید خادم سید الشهدا گفت: از دکتر شریعتی استاندار محترم بابت تقبل 70 درصدی هزینه پروژه تشکر می کنیم و این موضوع کمک بزرگی برای اجرا این زیرگذر خواهد بود. این پروژه به طول 510 متر از نوع سازه پیش ساخته بتنی و با اعتبار 75 میلیارد ریال ظرف مدت 6 ماه ساخته می شود.

وی اظهار داشت: این پروژه از لحاظ ترافیکی مشکل اتصال هسته مرکزی شهر از طریق خیابان امام شرقی با پل شهید کجباف و نیز ساماندهی تقاطع های فعلی و دوربرگردان ها با حذف تداخل ترافیکی جنوب به شمال و باالعکس بلوار آیت الله آل طیب را حل خواهد کرد. پروژه اولین زیرگذر شوشتر نقش بسیار مهمی در اتصال مرکز شهر به بخش پرجمعیت دیگری که شامل کوی نیرو، عمار، فرهنگ شهر، 250 واحدی و... می شود، دارد.

شهردار شوشتر امر زیباسازی محیط شهری را بسیار مهم و امری لازم دانست و در این رابطه افزود: از بدو شروع کار در شهرداری شوشتر، نورپردازی بلوارها و خیابان ها، ساخت آبنماهای شهری، و سایر امور زیباسازی و توجه به منظر شهری جزء اولویت ها بوده است. در همین خصوص آبنمای ریتمیک و بسیار زیبای میدان باطنی، پس از سال ها رنگ و بوی دیگری به این محدوده داده است. این آبنما با مبلغ 245 میلیون تومان از محل اعتبارات جاری شهرداری شوشتر اجرا شده و انشاءالله در محل های دیگر نیز همین روند زیباسازی ادامه خواهد داشت.

گفتنی است در این مراسم، علاوه بر استاندار خوزستان، سهراب گیلانی نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس و جمعی از مسئولین محلی نیز حضور داشتند.


















comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۸
comment
1
0
comment درود بر حاج سهراب گیلانی و شورای چهارم وکه شعار تغییر برای پیشرفت رو واقعا اجرا کردند و شوشتر را دارند به جایگاه واقعیش که مورد انتظار بود میرسونن
comment
شوشتر قهرمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۸
comment
1
0
comment واقعا باید به سردار گیلانی افرین گفت ولی کاش فکری هم برای بناهای باستانی شوشتر که در حال از بین رفتن هستند میکرد که میتوانند کلی توریست به شهر بیارن و باعث رونق گردشگری شوشتر شوند
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار