شوشان / سید موسی بلادیان

"> توضیحی در خصوص «تصویر مسئله دار معاونت فرهنگی»
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۸۵۱
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۲

 

شوشان / سید موسی بلادیان

 

چاپ مطلب «تصویر مسئله دار معاونت فرهنگی» در روزنامه فرهنگ جنوب و پایگاه خبری شوشان روز دوشنبه 25 دی ماه جاری با نقدهای مشفقانه ای همراه بود و برخی از عزیزان دلسوز تذکراتی دادند که طبق وظیفه انقلابی ضرورت هست توضیحاتی عرض کنم:

اولا از معاونت فرهنگی شهرداری اهواز که با احساس مسئولیت اسلامی و انقلابی در بسیاری از فعالیت های انقلابی با رویکرد فرهنگی تشریک مساعی موثر و مفیدی دارد صمیمانه تشکر می نمایم و استمرار چنین اقداماتی را خواستارم.

ثانیاً از انتقادات منصفانه و خیرخواهانه یاران صدیقی که حساسیت لازم را در چنین مواردی نشان می دهند تشکر و پاداش پیگیری ها و انعکاس مطلب را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

ثالثا با ملاقات و پیگیری های که با نویسنده داشتم معلوم شد که ایشان قصد تطهیر آقای سید محمد خاتمی را نداشته است و حتی اشکالات فراوانی هم به رئیس جمهور سابق دارد. آقای سید محمد خاتمی در جریان فتنه 1388 اعتبار و شخصیت و مقامی که نظام مقدس جمهوری اسلامی به ایشان داده بود را با سکوت معنادار و حتا موضع گیری های نابخردانه خود به ثمن بخس فروخت. بنابراین او بدهکار نظام است و مرتکب خطاهای فاحش شده، بخصوص در ماه های گذشته که بر طبل انتخابات آزاد می کوبید.

اما قرار دادن تصویر ایشان در کنار آدمکش جبار و شیطان صفتی که بیش از شانزده هزار انسان خداجو و انقلابی به فرمان او شهید شده و شخصیت های نام آور و کم نظیری را برای خوش آیند دشمنان اسلام به خصوص آمریکا و اسرائیل به خاک و خون غلطانیده است جای سوال دارد. مسعود رجوی خائن و خون آشام مورد تنفر و خشم انقلابی عموم مردم است که انشااله باید دستگیر و به سزای اعمال خبیثانه خود برسد. بی شک او هیچ انتخابی جز اعدام و سرنگونی به جهنم ندارد.

اما آقای سید محمد خاتمی اکنون آزادانه در مملکت زندگی می کند و قوه قضائیه که با هیچکس شوخی ندارد و دیدیم که در ماه های اخیر منسوبین به رئیس جمهور اسبق و فعلی را به دلیل ارتکاب جرم به زندان محکوم نمود که اکنون دوره محکومیت شان را می گذارنند و طبیعی است که علیرغم ایرادات و انتقادات فراوانی که به آقای سید محمد خاتمی داریم معهذا ایشان محکومیتی ندارد. امید است که ایشان به خود آید و از کوتاهی های خود توبه کند.

بنابراین بهتر بود که در تصویر مذکور دقت بیشتری رعایت می شد. اضافه می نماید که به شهادت مقالات و موضوعات روزنامه فرهنگ جنوب در دوران آقای خاتمی چندین بار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به خاطر انتقاداتی که به آن دولت و موضع گیری های خلاف آنان داشتیم مورد تذکر و اخطار قرار گرفتیم. نویسنده هم که تا آن زمان مدیریت آموزش و پرورش استان را داشت فقط به این علت که همراهی با دولت آقای خاتمی نداشت از مسئولیت برکنار و بازنشسته شدم که خدا را بر این هدایتگری سپاسگزارم.

 


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار