شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۸۵۱۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۷
با توجه به نگرانی های یورگن کلوپ نسبت به مصدومیت دنی اینگز و حضور سادیو مانه در رقابت های جام ملت های آفریقا، این سرمربی آلمانی قصد دارد در نقل و انتقالات زمستانی برای جذب سردار آزمون، مهاجم جوان و ایرانی تیم روستوف اقدام کند.
به نقل از Guardian آزمون پس از انتقال جنجالی از روبین کازان به روستوف، بسیار تحسین برانگیز ظاهر شده و مورد توجه بسیاری از باشگاه های لیگ برتری از جمله اورتون و استوک سیتی نیز قرار گرفته است. لیورپول با مدیر ورزشی جدید خود، مایکل ادواردز، به دنبال جذب بازیکنان مورد نیاز باشگاه است، و امسال وضعیت این بازیکن ۲۱ ساله را زیر نظر گرفته اند و قصد دارند هنگام باز شدن پنجره نقل و انتقالات، پیشنهادی برای جذب او ارائه کنند.



ملی پوش ایرانی تیم روستوف امسال روند گلزنی خود در لیگ روسیه را به لیگ قهرمانان اروپا نیز منتقل کرده، و در مسیر صعود آنها به مرحله گروهی رقابت ها عملکردی درخشان و تأثیر گذار مقابل تیم های اندرلخت و آژاکس ایفا کرد و حتی در مرحله گروهی رقابت ها، در ورزشگاه ویسنته کالدرون دروازه اتلتیکو مادرید را هم باز کرد.

اینگز به دلیل انجام عمل جراحی روی زانوی خود، فصل را از دست داد و مانه به زودی راهی رقابت های جام ملت های آفریقا خواهد شد و کلوپ اذعان کرده که در خط حمله و به خصوص جناحین، نیاز به تقویت دارند و در ژانویه اقدام خواهند کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار