اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۸۵۵۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۹
در طول یکی دو هفته اخیر انتصابات متعددی در خوزستان صورت گرفت. سایت آفتاب کارون در این باره نوشت: طی احکام جداگانه ای سعادت فر، محمودپور، پاپي، بهرالديني، كجباف، سعیدی، خداپناه، سلحشور، رجبی، قنبری، نقی زاده، اسماعیلی و حاجی پور منصوب شدند.

احکام صادره به شرح ذیل است: 

 • طی حکمی محسن سعادت فر به عنوان مدیرعامل شرکت آبیاری کارون منصوب و از زحمات مسعود صادقی در زمان تصدی این سمت قدردانی شد. صادقی پیش از این، با حفظ سمت به عنوان مدیرعامل شرکت بهره برداری از سد و شبکه های آبیاری زهره و جراحی منصوب شده بود.

  • عزیز قنواتی مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان تغییر کرد و محمودپور جایگزینش شد. عبدالرضا محمودپور پیش از این معاون نیروی انسانی شرکت ذوب آهن بود.

 • پس از انتصاب دکتر حسین زاده به عنوان سرپرست معاونت سیاسی استانداری خوزستان، چندین معاون سیاسی فرمانداری ها تغییر کردند. از قرار معلوم، پاپي به عنوان معاون فرمانداري انديمشک و بهرالديني به عنوان معاون فرمانداري خرمشهر منصوب و مراسم معارفه با حضور دكتر حسين زاده معاون سياسي و اجتماعي استانداري برگزار شد. گفتنی است پيش از اين هم كجباف به عنوان معاون فرمانداري شهرستان شوشتر منصوب و معرفي شد.

 • بهزاد ساکی که از بهمن ماه سال ۹۲ مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز را عهده دار بود ، تغییر کرد و طی حکمی از سوی تقی زاده مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان ، سعیدی به عنوان سرپرست جایگزینش شد.

 • مسعود خداپناه رییس دانشگاه علمی کاربردی خوزستان شد. به گزارش آفتاب کارون، دکتر مسعود خداپناه از استادان دانشگاه شهید چمران اهوازبه عنوان رییس جدید دانشگاه عملی کاربردی خوزستان معرفی شد. وی دارای مدرک دکترای اقتصاد است و ریاست پردیس دانشگاه شهید چمران و مدیر تشکیلات برنامه و بودجه این دانشگاه در کارنامه مدیریتی خداپناه وجود دارد.

 • دکتر اسماعیل ایدنی رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز طی حکمی محمدصادق سلحشور را به عنوان سرپرست مدیریت امور مالی دانشگاه منصوب نمود. گفتنی است پیش از این جلیل رجب کردی عهده دار سمت مدیر امور مالی دانشگاه بود.

 • دکتر فرهاد ابول نژادیان سرپرست دانشکده علوم پزشکی شوشتر در حکمی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات ابراهیم منجزی در طول تصدی سمت معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشکده، رضا رجبی را به عنوان سرپرست جدید این معاونت منصوب نمود.

 • الهام قنبری از سوی مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان به عنوان رئیس اداره راه و شهرسازی خرمشهر منصوب شد. قنبری دارای مدرک کارشناسی ارشد عمران با گرایش سازه است. وی پیش از این در سازمان عمران شهری خرمشهر، بنیاد مسکن خرمشهر و اداره راه و شهرسازی این شهرستان مشغول به خدمت بوده است.

 • مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه پیام نور شهرستان ایذه برگزار شد و از زحمات مهدی زکوی به عنوان رئیس این مجتمع تقدیر و تجلیل به عمل آمد و محمود نقی‌زاده به عنوان ریاست جدید این واحد معرفی شد.

 • مهران اسماعیلی به سمت معاون فناوری اطلاعات و آمار جمعیتی اداره کل ثبت احوال خوزستان منصوب گردید. ایشان پیش از این به عنوان سرپرست این معاونت فعالیت می نمودند.

 • البرز حاجی پور از سوی کاظم طالقانی رییس هیات فوتبال استان خوزستان به عنوان مسئول کمیته داوران این استان منصوب شد. البرز حاجی پور دارای مدرک کارشناسی رشته تربیت بدنی بوده و از سال ۱۳۸۳ به عنوان داور به قضاوت در لیگ برتر مشغول است.

  • همچنین  هومن خورشید معاون روابط عمومی استانداری خوزستان به زودی تغییر کرد و از قرار معلوم گزینه جایگزین وی نیز مشخص شده است. طبق اطلاع شوشان ، هومن خورشید پس از رفتن از روابط عمومی ، به عنوان مدیر روابط عمومی فولاد اکسین خوزستان معارفه خواهد شد. 


برچسب ها: انتصاب ، خوزستان
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
comment
comment
ارش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۱
comment
0
0
comment خدمت دوستا عرض کنم که من از کارمندان فولاد اکسین هستم.لازمه چند توضیح مهم جهت تنویر افکار عرض کنم اولا از زمانی که اقای قنواتی مدیر عامل شدند پرداخت حقوق ها به موقع و حتی بدون یک روز تاخیر انجام شد و پاداش تولید از میانگین 150هزار تومن به حداقل 700 هزار تومن رسید.و ثانیا در زمانی که تمام شرکت های تولیدی در رکود بسر میبردند شرکت اکسین با مدیریت ایشان بالاترین میزان تولید در تاریخ شرکت را ثبت کرد و نیز در این زمان علاوه بر اخذ گواهی نامه های کیفیت و نشان استاندارد های ملی و بین المللی توانست ورقهای خود را به اروپا و به کشوری نظیر المان صادر نماید.در زمان مدیریت ایشان توانست برای اولین بار ورقهای ضد سایش تولید و صادر نماید.در زمان مدیریت ایشان بالاترین حقوق به پرسنل پرداخت گردید.و از همه مهمتر در زمان مدیریت ایشان چارت سازمانی که مدیران قبلی از اجرای ان واهمه داشتن با شجاعت اجرا شد.در زمانی که کارخانجات دست به تعدیل نیرو زدند فولاد اکسین به جذب نیروهای بومی و نیازمند کار اقدام کرد.اینها همه نشان مدیریت موفق اقای قنواتی می باشد.ضمن احترام به نظرات مخالف دوستان این نظرات کاملا مغرضانه است.
comment
همکار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۲
comment
0
0
comment این مدیر اصفهانی اگر خوب بود که از ذ [...] دیپورتش نمی کردن،ایشون سرپرست معاونت ن [...]بود و به خاطرات شبهات زیاد و عملکرد غیر شفاف و پیمانکار سالاری هرگز حکم رسمی نگرفت.
کاش خوزستانی های عزیز مخصوصا [...] ها در سوابق ایشان ورای ظاهر معقول ،تحقیق نمایند.
انتصاب ایشان جای بسی تعجب است.
comment
کارون
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۳
comment
0
1
comment یعنی نیرو نبود تا از تهران آقای سعادتفر بیاد مدیر کارون بشه واقعا چه شهری هست
ایشون اگه خوب بود جراحی می موند
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار