شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۸۵۹
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۱ - ۱۰:۴۳

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: با توجه به ظرفیت و توان بالای استان برای تحقق تولید ملی، ورود بسیج می تواند در امر اقتصاد و تولید راه گشا باشد.

به گزارش شوشان به نقل از مهر، سیدخلف موسوی پیش از ظهر شنبه در نشست بررسی موانع و مشکل های بسیجیان جویای کار و استفاده از ظرفیت بسیج در تولید و اشتغال با اشاره به نامگذاری سال91 از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید ملی حمایت از کار و سرمایه ایرانی اظهار کرد: باید با درک شرایط بین المللی و شرایط سختی که دشمنان برای نظام مقدس جمهوری اسلامی بر عهده گرفته اند میسر توسعه را با حضور افراد متعهد و نخبه هموار کرد.

موسوی برنامه ریزی دشمن را اقتصادی برشمرد و عنوان کرد: دشمن با هدف ناکام کردن توان اقتصادی کشور و فلج کردن بخشهای مختلف به ویژه تولید، تحریم ها را سازماندهی کرده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان افزود: دشمنان قسم خورده ملت ایران سالها مشغول برنامه ریزی برای مقابله با نظام اسلامی ما هستند و انواع توطئه ها از قبیل جنگ تحمیلی، کودتا و فتنه های مختلف را آزمایش کردند ولی هرگز موفق نبودند.

وی با اشاره به اینکه دشمن با علم به اینکه بخش اقتصاد به واسطه ارتباط با وضعیت معیشت جامعه می تواند مردم را نسبت به اهداف انقلاب دور کند،گفت: دشمنان فکر می کنند که اگر مردم تحت فشار قرار بگیرند و از نظر رفاه و معیشت با مشکل مواجه شوند، نسبت به آرمان های والای انقلاب بی اعتماد می شوند.

موسوی عنوان کرد: دشمنان پیشرفت کشورها را در گروه اتحاد با آمریکا و ابرقدرت ها می دانند اما عملا آنها دیدند که این تجربه نو بر پایه عقاید الهی و ایمان شکل گرفته که در مقابل تمام دسیسه های آنان مقاومت کرده و باسربلندی بر مشکلات پیروز شده است.

وی تصریح کرد: راه برون رفت از تهدیدهای دشمنان توسط مقام معظم  رهبری به روشنی ترسیم شده و آن هم این است که اقتصادی توانمند، پویا و مقاومتی دشت باشیم و متناسب با شرایط فعلی طوری تنظیم شود که کم ترین آسیب به مردم و قشر آسیب پذیر وارد شود.

موسوی افزود: ورود بسیج باتوجه به ظرفیت وتوان بالا می تواند در امر اقتصاد و تولید راهگشا باشد.

وی با بیان اینکه می توان از ظرفیتهای موجود در استان استفاده کرد، افزود: استان خوزستان باتوجه به قابلیت های بالا به دلیل چهارفصل بودن و مرزهای مشترک آبی و خاکی با کشورهای همسایه و وجود منابع عظیم خدادادی دارای فرصتهای تجاری است که باید بیش از پیش از این ظرفیت ها استفاده شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان از تشکیل شرکتهای تعاونی توسعه و عمران شهرستان خبر داد و گفت: موفقیت این طرح مشروط به انتخاب افراد مدیر و توانمند است که خوش بختانه بسیج می تواند به عنوان متولی اصلی این طرح در شهرستانها امکاناتی ایجاد کند تا از ظرفیتهای شهرستان به صورت مفید استفاده شود.

وی تصریح کرد: اگر جریان ولایی و حزب الهی متولی امور شود مردم نسبت به آنها اعتماد پیدا می کنند و خود را در این امر سهیم می دانند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار