اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۸۶۳۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰
فیلم «از ما» به کارگردانی سید مرتضی سبزقبا «جایزه ی بهترین فیلم کوتاه» دومین جشنواره بین المللی فیلم سینالفاما لیسبون «Cinalfama Lisbon» پرتغال را دریافت کرد.
فیلم «از ما» به کارگردانی سید مرتضی سبزقبا «جایزه ی بهترین فیلم کوتاه» دومین جشنواره ی بین المللی فیلم سینالفاما لیسبون «Cinalfama Lisbon» پرتغال را دریافت کرد.  

فیلم کوتاه داستانی «از ما» پس از حضور در بخش مسابقه ی بیست و یکمین جشنواره ی بین المللی فیلم «Kolkata» هندوستان و سی و یکمین جشنواره ی بین المللی فیلم کوتاه «BLACK» آلمان، این بار در بخش مسابقه ی دومین جشنواره ی بین المللی فیلم سینالفاما لیسبون «Cinalfama Lisbon» پرتغال و در رقابت با فیلم هایی از کشورهای فرانسه، ایتالیا، آلمان، اسپانیا، بریتانیا، بلژیک، روسیه، کانادا و چین در سه رشته ی «بهترین فیلم کوتاه»، «بهترین کارگردانی» و «بهترین موسیقی متن» نامزد دریافت جایزه شد و در نهایت «جایزه ی بهترین فیلم کوتاه» این جشنواره را از آن خود کرد. 

سید مرتضی سبزقبا که نتوانست در مراسم اهدای جوایز جشنواره حضور داشته باشد به درخواست دبیر جشنواره پیام تصویری خود خطاب به مخاطبان و مدیران جشنواره را به پرتغال ارسال کرد که در مراسم اهدای جوایز جشنواره به نمایش گذاشته شد. متن پیام سید مرتضی سبزقبا به جشنواره ی بین المللی فیلم «Cinalfama Lisbon» به این شرح است: 

«سلام و درود به شما تماشاگران عزیز. سلام و درود به شما مدیران و مسوولان برگزارکننده‌ی جشنواره‌ی بین المللی فیلم سینالفاما لیسبون پرتغال. بسیار خوشحالم که از جنوب غربی آسیا با مردم پرتغال در جنوب غربی اروپا صحبت می کنم. خرسندم که جشنواره ی بین المللی فیلم سینالفاما لیسبون واسطه‌ی این گفتگوست. برگزاری جشنواره ها و رویدادهای فرهنگی و هنری در کشورهای مختلف به حفظ و گسترش خرده فرهنگ ها، آداب و رسوم و هنر ملت های متفاوت جهان کمک می کند. من به همه ی شما تبریک عرض می کنم. شما به حفظ و گسترش فرهنگ و هنر ملت ها و کشورهای مختلف جهان کمک می کنید. سال هاست که روابط فرهنگی و هنری خوبی بین دو کشور پرتغال و ایران در جریان است و من امیدوارم این مبادلات فرهنگی و هنری بیش از پیش افزایش پیدا کند. همه ی ما صلح را به جنگ ترجیح می دهیم. من در فیلم «از ما» کوشش کردم تا صلح را ستایش کنم. من پیش از این هم در فیلم های دیگرم همچون فیلم «برای او» و فیلم «آن ها» مصائب جنگ را به تصویر کشیده ام و در مزیت صلح سخن گفته ام. بسیار علاقه مند بودم تا کشور شما را از نزدیک ببینم اما دیدار شما و کشور زیبای پرتغال نصیبم نشد. امیدوارم در دوره های بعدی این جشنواره این فرصت نصیبم شود تا از نزدیک با شما آشنا شوم».

اسامی عوامل تولید این فیلم عبارت اند از:

نویسنده و کارگردان: سید مرتضی سبزقبا- تصويربردار: امير علی ¬ويسی- تدوين: فريد دغاغله- صدابردار: هادی ساعد محکم- صداگذار: حسین قورچیان- موسیقی انتخابی: قطعاتی از آلبوم «طلوع کویر» اثر شهرام غلامی- طراح صحنه، لباس و گریم: حميد نورآبادی- عكاس: جواد شیدا- تصويربردار پشت صحنه: حجت کایدخورده- دستيار تصويربردار: وریا گلزاریان، جمیل نصیری- منشی صحنه: فاطمه ی سياح¬ طرفی- امور تدارکات: منصور رضایی، میلاد صالح وند- مدیر توليد: حسين عليزاده- بازيگران: علیرضا خداداد، عظیم سبزقبا- تهیه کننده: بهزاد کهزاد- تهیه شده در سیمای مرکز خوزستان.

لازم به ذكر است كه جشنواره ی بین المللی فیلم سینالفاما لیسبون «Cinalfama Lisbon»پرتغال 9 تا 11 نوامبر 2016 (19 تا 21 آبان ماه 1395) به مدت 3 روز در شهر لیسبون برگزار شد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار