شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۸۶۳۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸
ساری نماینده اهواز : احساس تبعیض شدیدی بین قومیات های مختلف وجود دارد/ آقای وزیر ! فریاد مظلومیت مردم خوزستان را به رییس جمهور برسانید.
نماینده اهواز گفت: رییس جمهور علی رغم کاستی های که با آن دولت را تحویل گرفت، اما کارهای بزرگی را انجام داده است
  

شوشان: ساری نماینده اهواز در همایش بازنشستگان، تشکلات کارگری و مدیران وزارت رفاه در خوزستان که با حضور وزیر رفاه برگزار شد ، گفت: در خوزستان شاهد مشکلات بسیاری هستیم. در استان، احساس تبعیض شدیدی بین قومیات های مختلف وجود دارد.

وی افزود: وزیر رفاه از ترکیب منسجمی در وزارتخانه استفاده کرده و انتظار داریم تمام وزراء نسبت به تغییر این وضعیت در استان اقدام کنند. باید اقدامات اساسی برای افزایش خدمات رفاهی و کاهش فقر در خوزستان صورت گیرد.

 نماینده اهواز افزود: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی طرح های آزمایشی درباره اعتیاد، زنان بی سرپرست، آسیب های اجتماعی و طرح های اشتغالزا در خوزستان در نظر بگیرد. در هر کدام از روستاهای استان که قدم می گذاریم، با مردمی مواجه می شویم که در کنار صنایع بزرگ، بیشترین جفا و ظلم به آن ها شده است.انتظار داریم وزیر رفاه، نسبت به  الزام صنایع به انجام مسئولیت های اجتماعی ورودکند.

ساری در این نشست گفت : وزیر رفاه، ندای رسای مظلومیت خوزستان در هیات دولت باشد.آقای ربیعی، فریاد مظلومیت مردم خوزستان را به رییس جمهور برسانند.

ساری با بیان این که دکتر روحانی در سال های گذشته اقدامات شایسته‌ای انجام داده اند و تجربه بسیاری خوبی داشته است ، گفت:  رییس جمهور علی رغم کاستی های که با آن دولت را تحویل گرفت، اما کارهای بزرگی را انجام داده است و انتظار داریم گام های بیشتری در خصوص بهبود وضعیت استان برداشته شود.در هفته آینده نیز از نزدیک مشکلات استان را با رییس جمهور مطرح خواهیم کرد.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۱
comment
1
0
comment آقای ساری موفق باشید .
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۱
comment
1
0
comment [...]ترين نماينده ادوار اهواز به همراه الباجى و يوسفى
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار