شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۸۶۵۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸
 وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اولویت دولت بالا بردن کارآمدی و حل مسائل معیشتی مردم است.

علی ربیعی روز پنجشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خوزستان در بیت امام جمعه در اهواز اظهارکرد: زمینه ساز اصلی این حرکت، ایجاد امید در مردم ، اجماع بزرگ در کشور، بالا بردن مسئولیت اجتماعی و اعتقاد به باهم بودن است.

وی گفت: دولت تدبیر و امید دولت عقلانیت، مدارا و سخت کوشی است و امید است که با یک اجماع عمومی بتوانیم فقر و رنج مردم را کاهش دهیم.

وی افزود: از آغاز به کار دولت یازدهم، رابطه دولت روحانی و روحانیت مغفول مانده و فعالیت کم رسانه ای، باعث شده که این امر کمتر نمایان شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: حمایت تمام کشور از دولت و باهم بودن می تواند جرقه امید را در مردم ایجاد کرده و بی شک مشکلات کشور را نیز سریعتر مرتفع سازد.

وی گفت: دولت تدبیر و امید به صورت بی صدا در خدمت مردم بوده و برنامه های خود را بر اساس عقلانیت نه بر اساس اقدامات بی محتوا پیش می برد.

محمود واعظی وزیرارتباطات و فناوری و علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی روز پنجشنبه در سفری دو روزه برای بهره برداری از چند پروژه و بازدید از زیرساخت های ایجاد شده مخابراتی در پایانه مرزی شلمچه، دیدار با مسئولان و حضور در جلسه شورای اداری آبادان، شوش، دزفول و اندیمشک وارد خوزستان شدند.

برچسب ها: وزیر کار
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار