اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۸۶۸۲
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۸
قبل از دیدار در کنگره،‌ ترامپ و همسر و معاونش ،‌ ناهار را در رستوران مجاور ساختمان کنگره صرف کردند.
دونالد ترامپ رئیس جمهور منتخب با حضور در کنگره آمریکا اعلام کرد که بهداشت،‌مهاجرت و اشتغال سه اولویت اصلی دولتش خواهد بود.

به گزارش عصرایران به نقل از خبرگزاری فرانسه،‌ او این مطلب را در دیدار با رهبران مجالس سنا و نمایندگان در محل ساختمان کنگره در واشنگتن مطرح کرد و گفت که اولویت های دوره جدید اصلاح قوانین مربوط به بخش های بهداشت، مهاجرت و استخدام است.

ترامپ به خبرنگاران گفت: به اقدامات فوق العاده برای آمریکایی ها دست خواهیم زد. من به دنبال انجام کارها به سرعت و در نزدیک ترین زمان ممکن هستم. مالیات ها را کاهش خواهیم داد و کاری می کنیم که بیمه سلامت با هزینه کمتری انجام شود.

ترامپ: 3 اولویت دولت من؛ بهداشت،‌ مهاجرت و اشتغال / مالیات ها را کاهش می دهم /

او همچنین از پاسخ به سوالی درباره اجرای وعده انتخاباتی اش درباره ممنوعیت ورود مسلمانان به آمریکا خودداری کرد و گفت که این موضوع تنها یک پیشنهاد بود نه بیشتر.

ترامپ بعد از دیدار با پل راین رئیس جمهوریخواه مجلس نمایندگان و میچ ماکونیل رهبر اکثریت جمهوریخواه در مجلس سنا به خبرنگاران گفت: کارهای زیادی داریم که باید انجام دهیم. باید با تلاش زیادی در بخش های مهاجرت و بهداشت و اشتغال کار کنیم. به ویژه اشتغال.

در دیدار از کنگره آمریکا،‌ ملانیا، همسر ترامپ و مایک پنس معاون رئیس جمهور منتخب  را همراهی می کنند.

قبل از دیدار در کنگره،‌ ترامپ و معاونش به همراه پل راین رئیس جمهوریخواه مجلس نمایندگان آمریکا،‌ ناهار را در رستوران مجاور ساختمان کنگره صرف کردند.

ترامپ و همسرش صبح پنجشنبه به وقت محلی با حضور در کاخ سفید با باراک اوباما رئیس ایالات متحده و همسرش دیدار کردند.

برچسب ها: آمریکا ، ترامپ
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار