شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۸۷۳۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۴
دبیرکل سمینار روابط عمومی خوزستان تاکید کرد:
خسرو ممبینی دبیرکل سمینار روابط عمومی خوزستان در این نشست مهمترین هدف برگزاری سمینار را ارتقای سطح آگاهی روابط عمومی سازمان ها در خصوص...
به گزارش شوشان: نشست همفکری و ارائه راهکارهای لازم جهت ارتقاء سطح برگزاری پنجمین سمینار تخصصی روابط عمومی استان خوزستان در محل دبیرخانه این سمینار برگزار شد.

خسرو ممبینی دبیرکل سمینار روابط عمومی خوزستان در این نشست مهمترین هدف برگزاری سمینار را ارتقای سطح آگاهی روابط عمومی سازمان ها در خصوص اعتمادسازی و ایجاد حس همکاری و همیاری دانست و اظهار کرد: توانمندسازی مدیران، کارشناسان و فعالان عرصه روابط عمومی در حوزه مسئولیت اجتماعی سازمان ها و نمایش آخرین دستاوردها و توانمندی های سازمان ها، شرکت ها و فعالان عرصه ارتباطات و روابط عمومی از دیگر اهداف برگزاری این سمینار تخصصی است.


وی با اشاره به محورهای شش گانه سمینار روابط عمومی خوزستان افزود: محورهای سمینار با توجه به عنوان آن شامل بررسی و تبیین سرمایه های اجتماعی و تاثیر آن بر کارکرد روابط عمومی ها،  سرمایه اجتماعی به عنوان محصول نهایی روابط عمومی، نقش روابط عمومی ها در مسئولیت اجتماعی و تاثیر نقد سالم و سازنده در ارتقای کارکرد روابط عمومی است.

دبیرکل سمینار روابط عمومی خوزستان، کارکرد روابط عمومی ها در کاهش آسیب ها با افزایش سرمایه های اجتماعی و بهبود کارکرد روابط عمومی با افزایش اعتماد و مشارکت عمومی را از دیگر محورهای این سمینار برشمرد.

ممبینی در مورد مخاطبان و جامعه هدف سمینار گفت: مدیران و کارشناسان روابط عمومی سازمان ها، مدیران و کارشناسان بازاریابی، تبلیغات و بازرگانی سازمان ها و شرکت های دولتی و خصوصی و تمام علاقه مندان به حوزه روابط عمومی، ارتباطات، خبررسانی و بازاریابی هستند.

وی در مورد چگونگی برگزاری سمینار روابط عمومی توضیح داد: یکی از برنامه های اصلی سمینار برگزاری کارگاه های تخصصی است که ارائه مقالات علمی و پژوهشی توسط محققان روابط عمومی و همچنین برگزاری نمایشگاه توانمندی ها، خدمات، تجهیزات و فناوری های تبلیغاتی و اطلاع رسانی از دیگر برنامه های سمینار «روابط عمومی و سرمایه های اجتماعی» است.


رضا علیجانی مدیر خانه مطبوعات و مدیر روابط عمومی آب و برق خوزستان در این نشست بیان داشت: برگزاری چنین سمینارهایی باعث ارتقاء سطح آموزشی روابط عمومی ها در خوزستان می شود و در پی آن چالش های موجود بین رسانه ها و روابط عمومی کاهش خواهد یافت، همچنین می توان با تعیین موضوعات مختلف و برگزاری کارگاه های آموزشی شرایطی را فراهم کرد تا بسیاری از روابط عمومی ها و مدیران دستگاه ها در این سمینار شرکت کنند.



لازم به ذکر است سمینار تخصصی روابط عمومی استان خوزستان 17 و 18 آذر در سالن اجتماعات تالار امام رضا شهرک نفت  اهواز برگزار می شود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار