اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۸۷۷۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۹
فصل جديد رقابت‎های ليگ برتر ووشو بانوان ايران با ثبت یک پیروزی و یک شکست برای نماینده استان، آغاز به کار کرد.
 
 هفته‎های اول و دوم اين مسابقات، دیروز (جمعه، 21 آبان‎ماه) در آکادمی ووشو تهران برگزار شد که تیم هیات خوزستان در مسابقه هفته اول خود با نتیجه 8 بر 2 از سد تیم هيات آذربايجان شرقی گذشت و سپس در رقابت هفته دوم 4 بر 7 نتیجه را به هیات ووشو البرز واگذار کرد.
 
تیم خوزستان در بخش ساندا با ترکیب زهره شهپری، زهرا سلحشور، فاطمه کیانی‎زادگان، زینب خان‎بابا، شادی علیدادی و سحر محمدی و در بخش تالو نیز با ترکیب شیوا ساسان، ثمین نعمتی، آلا شوقی و بهاره رحمانیان در رقابت‎ها حاضر است. ضمن این‎که نوشین کیانی‎پور هم سرمربی‎گری خوزستانی‎ها را در این لیگ برعهده دارد.
 
این تیم در پایان هفته دوم پیکارها با 3 امتياز و تفاضل برد انفرادی منهای 3 در رده سوم جدول رده‎بندی رقابت‎ها جای گرفت. تیم‎های دانشگاه آزاد تهران و فولاد مبارکه سپاهان نیز هر دو با 6 امتیاز و بر حسب تفاضل برد انفرادی، به ترتیب رده‎های اول و دوم را در اختیار دارند.
 
در فصل جديد ليگ برتر ووشو بانوان کشور، تيم‎های سپاهان ‎اصفهان، دانشگاه آزاد، هيات خوزستان، هيات آذربايجان‎شرقی، پديده آيندگان و هيات البرز حضور دارند که به صورت رفت و برگشت به مصاف هم مي‎روند.
 
برچسب ها: ووشو بانوان
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار