شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۸۷۸۳
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۱
ردی ادعای مالکیت زمین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک دزفول را کرده بود که با تائید مالکیت وی از سوی دستگاه قضایی ، ساختمان این کانون تخلیه شد.
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار دزفول با تائید پلمب ساختمان قدیمی ترین کانون پرورش فکری کودکان دزفول گفت:این ساختمان با حکم قضایی پلمب شده است.

ساختمان کانون پرورش فکری کودک و نوجوان شماره یک دزفول در مجاورت پل شریعتی این شهر با سابقه ای 40 ساله با شکایت مالک و تائید مالکیت وی از سوی دستگاه قضایی پلمب شد.

امیر عیسی زاده افزود: فردی ادعای مالکیت زمین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک دزفول را کرده بود که با تائید مالکیت وی از سوی دستگاه قضایی ، ساختمان این کانون تخلیه شد.

وی افزود:در پی تخلیه و پلمب این کانون با حکم قضایی ،این موضوع توسط فرمانداری ویژه دزفول در دست پیگیری است و تلاش می شود با وجود صدور حکم قطعی نسبت به بازپس گیری ساختمان این کانون اقدام شود تا این نهاد فرهنگی دوباره به کار خود ادامه دهد.

عیسی زاده گفت:در حال ارسال اعتراض به دیوان عالی کشور هستیم و امیدواریم کانون پرورش فکری کودک و نوجوان دزفول دوباره به فعالیت خود ادامه دهد.

مسوول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک دزفول نیز به ایرنا گفت:زمین این کانون سال 52 از سوی شهرداری و فرمانداری وقت اهدا و مقرر گردید تا زمانیکه به عنوان کانون پرورش فکری در اختیار کودکان و نوجوانان است به فعالیت خود ادامه دهد.

سعید گل گل با بیان اینکه در آن زمان سندی مکتوب از سوی شهرداری و فرمانداری در خصوص واگذاری زمین آن به کانون پرورش فکری تحویل داده نشده بود افزود:در حال حاضر فردی با ارایه سند و پیگیری از طریق دادگاه مدعی مالکیت زمین مذکور شده در صورتی که زمین مذکور دولتی بوده و نمی تواند مالک شخصی داشته باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار