شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۸۸۰۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۹
رییس روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان خبر داد:
این کار در راستای بالا بردن سطح کیفی اطلاع رسانی در آموزش و پرورش و آگاهی سریع شهروندان از اخبار آموزشی صورت می گیرد.


شوشان: رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان اظهار کرد: اولین مجله صوتی آموزش و پرورش خوزستان باهدف سرعت و نوآوری در حوزه روابط عمومی و اطلاع رسانی منتشر شد. 

به گزارش شوشان ، سعید رضوانی با اعلام این خبر افزود:اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان در راستای تلاش برای فراهم آوردن خدمات الکترونیک جهت دستیابی هر چه سریعتر مخاطبین و علاقمندان اخبار آموزش و پرورش  اقدام به تولید و انتشار مجله صوتی « صدای آموزش و‌پرورش خوزستان» کرد.

وی افزود:شنوندگان این مجله صوتی،اول هر هفته می توانند در جریان اهم اخبار آموزش و پرورش خوزستان در هفته ای که گذشت قرار بگیرند.

رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان همچنین گفت: با تلاش هایی که در روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان صورت می گیرد بنا داریم که  گزیده اخبار اموزش و پرورش را به صورت تصویری و در قالب کلیپ های خبری نیز منتشر کنیم.

وی تصریح کرد: این کار در راستای بالا بردن سطح کیفی اطلاع رسانی در آموزش و پرورش و آگاهی سریع شهروندان از اخبار تعطیلی ها، امتحانات، مسائل رفاهی معلمان و فعالیتهای مناطق آموزشی صورت می گیرد.



دانلود نمایید
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار