شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۸۸۳۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۳
 در برخورد 2 دستگاه خودروی سواری سمند و یک تریلی در جاده هندیجان - ماهشهر دو تن کشته و دو نفر دیگر مصدوم شدند.
 
مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد:این حادثه ساعت 15:50 دقیقه امروز حدفاصل بخش چم خلف عیسی و کیلومتر 43 جاده هندیجان - ماهشهر به وقوع پیوست و بلافاصله عوامل امدادی اورژانس در محل حاضر شدند.

ناصر حاتم زاده گفت:دو سرنشین سواری سمند در محل حادثه جان باخته بودند و دو مصدوم این حادثه نیز با آمبولانس به مراکز درمانی منتقل شدند. وی افزود: جاده هندیجان ماهشهر به یکی از حادثه خیز ترین جاده های استان تبدیل شده و لازم است هر چه سریعتر برای کاهش تصادفات در این جاده طرح دو بانده کردن این مسیر ارتباطی به اتمام برسد.

وی گفت: سال گذشته 50 درصد اعزام های شبکه بهداشت این شهرستان مربوط به حوادث جاده ای در این شهرستان بوده است. روز گذشته نیز بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری در این مسیر یک شهروند مجروح شد.

شهرستان هندیجان با 45 هزار نفر جمعیت در جنوب استان خوزستان قرار گرفته است.

جاده هندیجان به ماهشهر نزدیک به دو دهه است که در حال دو بانده شدن بوده ولی با گذشت این همه سال تنها 20 کیلومتر پیشرفت فیزیکی داشته و باقی مانده این جاده به دلیل عدم پیگیری مسؤولان راه و شهرسازی استان خوزستان راکد مانده و مردم هندیجان هر روز شاهد مرگ دلخراش عزیزان خود در این محور هستند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار