شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۸۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۰

دکتر شهیار میرخشتی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از احداث و استقرار بیمارستان صحرائی جهت خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی خبر داد و گفت: امسال برای اولین بار  جهت خدمت رسانی شایسته به زائرین اربعین حسینی، دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیمارستان صحرایی مجهز به اتاق عمل را در مرز چذابه احداث نموده است.

وی بیان داشت: در این بیمارستان، پزشکان و کادر درمانی جهت خدمت رسانی به زائرین در صورت نیاز حضور دارند. همچنین جهت ارائه خدمات مامایی به خانم های باردار نیز پرسنل پرتلاش پرستار زن و ماما آماده ارائه خدمت به این عزیزان می باشند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز  ادامه داد: در این بیمارستان صحرایی، آزمایشگاه  و داروخانه نیز وجود دارد که این داروخانه داروهای مورد نیاز زائرین حسینی را بصورت رایگان در اختیار آنها قرار می دهد.

میرخشتی ادامه داد: همچنین جهت انجام جراحی های عمومی فوری نیز اتاق عمل با تجهیزات و شرایط  لازم در بیمارستان صحرائی مرز چذابه مستقر شده تا در صورت نیاز و مطرح بودن زمان برای مداخلات درمانی بیماران، اقدامات لازم برای آنها در اسرع وقت صورت پذیرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار