شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۸۹۲۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۱
بیانیه حزب اعتدال و توسعه شهرستان آبادان / تنها معيار گزينش افراد در عزل و نصب ها ميزان وابستگي و دلبستگی است / روز به روز شاهد گسترده تر شدن فقر و محروميت در آبادان هستیم
متاسفانه آن چه گريبان مردم محروم و زجر كشيده ي آبادان را رها نمي كند مديريت هاي ناكارآمد و بعضا سياسي...
حزب اعتدال و توسعه شهرستان آبادان در مطلبی با اشاره به واقعیت های مدیریتی این روزهای شهرستان آبادان و ورود نمایندگان به عرصه عزل و نصب مدیران نوشت:  متاسفانه آن چه گريبان مردم محروم و زجر كشيده ي آبادان را رها نمي كند مديريت هاي ناكارآمد و بعضا سياسي كاري هاي مديراني است که حتی نیم نگاهی به چشمان به غم نشسته و دهان هاي خسته مردم محروم ابادان ندارند.

 به گزارش شوشان در این مطلب که مردم شهرستان آبادان مورد خطاب قرار گرفته اند آمده است: همان گونه كه مستحضر هستيد شهرستان آبادان علي رغم تلاشهاي بسيار، همچنان از آسيب ها و معضلات ناشي از جنگ تحميلي ، رنج مي برد . مزيد بر اين مسئله ، متاسفانه آن چه گريبان مردم محروم و زجر كشيده ي آبادان را رها نمي كند مديريت هاي ناكارآمد و بعضا سياسي كاري هاي مديراني است که حتی نیم نگاهی به چشمان به غم نشسته و دهان هاي خسته مردم محروم ابادان ندارند. به گونه اي كه تاكنون گرد محروميت نه تنها از چهره ي منطقه زدوده نشده بلكه روز به روز شاهد گسترده تر شدن فقر ومحروميت هستيم . 

از آنجا كه آموزش و پرورش در نظام مقدس جمهوري اسلامي ، ركن ركين تعليم وتربيت است و نقشي تعيين كننده در پيشبرد اهداف عاليه ي نظام دارد همواره مي بايست از سياست بازي و سياست زدگي به دور باشد . متاسفانه شاهد هستيم امواج آلوده ي سياست بازي ها ، بدنه ي آموزش و پرورش شهرستان آبادان را دستخوش تلاطم هاي فراوان نموده است . 

كار به آنجا رسيده كه تنها معيار گزينش افراد در عزل و نصب ها ميزان وابستگي و دلبستگی به نماینده است. كارآمدي و توانمندي و خصوصيات نيك اخلاقي و اداري ديگر جايي در انتخاب وانتصاب افراد ندارد . آن چه موجب نگراني مضاعف گرديده سكوت توام با تاييد مراكزي است كه عملا وظيفه ي پاسداري از حريم مقدس آموزش و پرورش را دارند. 

نكته ي تاسف بار اين است كه در دولتي شاهد اين وقايع هستيم كه شعار اصلي آن عدالت و اميد است. دردآورتر آن كه مسئولين استان چشمان خويش را بر واقعيت ها بسته اند و خود را دست و پاي بسته در اختيار كساني قرار داده اند كه ذره اي با سيستم آموزش وپرورش آشنايي ندارند . 

حال كه انتصاب افراد فارغ از شايستگي هاي سازماني و صرفا به واسطه ي ميزان تقرب به نمايندگان و دفاتر آنان شده است لازم مي دانيم ضمن محكوم نمودن چنين رفتاري ، يادآوري كنيم كه بناي فرسوده ي آموزش وپرورش شهرستان آبادان با اين گونه رفتار بيش از پيش رو به ويراني نهاده و باعث ازميان رفتن انگيزه ي نيروهاي خدوم وزحمت كش فرهنگي شهرستان آبادان شده است. 

انتظار مي رود مديركل محترم اموزش وپرورش استان در انتخاب مديران شهرستاني خود ، از نظرات و پيشنهادهاي فرهنگيان معزز استفاده نمايد تا بدين ترتيب رايحه ي عدالت ورزي وشايسته سالاري واحترام به نظرات كاركنان در مجموعه ي اموزش وپرورش ابادان وزيدن گيرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار