اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۸۹۶۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۷
تیم هیئت هندبال شوشتر در حالی به لیگ دسته اول کشور صعود کرده که با مشکلات مالی فراوانی دست و پنجه نرم می کند، اما هیچ گونه اراده ای برای حل مشکلات تیم از سوی هیچ مسئولی وجود ندارد!
گزارش اختصاصی شوشان:

تیم هیئت هندبال شهرستان شوشتر، پس از چند سال برنامه ریزی و تلاش مداوم به لیگ دسته یک هندبال کشور راه پیدا کرده و امسال باید در صورت داشتن شرایط لازم در این لیگ حضور پیدا کند.

این تیم با بازیکنان بومی و متعصب خود تا به اینجا رسیده و به گفته سرمربی این تیم با دستان خالی و فقط با کمک های کم و بیش رسیده از خیرین و با 9 میلیون تومان هزینه به مقام نائب قهرمانی رسیده و به لیگ دسته اول صعود کرده است. این در حالی است که تیم قهرمان سال گذشته با 90 میلیون تومان هزینه و قطعاً بدون دغدغه مالی به لیگ بالاتر رسیده است.

در ادامه این موضوع محسن گرامی، سرمربی تیم هیئت هندبال شوشتر در گفتگو با شوشان می گوید: «در صورتی که نتوانیم در لیگ دسته یک شرکت کنیم، به این تیم و شوشتر خیانت کرده ایم چرا که مجبوریم تیم را به شهرستان دیگری واگذار کنیم.

وی ادامه می دهد: در این چند روزه هم بارها از شهرستان های دیگر تماس گرفته اند و با قیمت های بسیار خوبی خواهان خرید امتیاز تیم هستند. اما این درست نیست بچه های این شهر که 6 – 7 سال است در حال تلاش و تمرین در این تیم هستند، نادیده گرفته شوند و به راحتی این جایگاه را به شهر دیگری واگذار کنیم.

وی با اشاره به پیگیری های انجام شده در روزهای گذشته اذعان دارد: نامه نگاری های لازم در خصوص این وضعیت به نماینده محترم مجلس، فرماندار و امام جمعه محترم انجام شده و منتظر جواب نامه ها و بعد از خدا چشم امید به آن ها داریم.

گرامی اظهار می کند: در حال حاضر سالن هیئت هندبال در اختیار تیم هست و از این لحاظ مشکلی نیست. اما تمام درآمد این سالن در سال از 5 میلیون تومان فراتر نمی رود. در صورتی که با هزینه ورودی به لیگ و هزینه های دیگر مانند رفت و آمد و... برای شرکت در لیگ دسته اول حداقل 15 تا 20 میلیون تومان نیازمند هزینه هستیم.

سرمربی تیم هیئت هندبال شوشتر می افزاید: اگر ما بتوانیم در لیگ دسته اول شرت کنیم، قطعاً برای حضور در لیگ برتر نیز برنامه ریزی خواهیم کرد. اما متاسفانه در این روزها به جای اینکه تمرکزمان روی تمرین تیم باشد، تمام انرژی مان صرف مسائل مالی و جذب اسپانسر می شود.»

اداره ورزش و جوانان هم هیچ!
در ادامه پیگیری این ماجرا گفتگویی کوتاه با رئیس اداره ورزش و جوانان شوشتر داشتیم که خیبر حسینوند با گله از مسئولین دیگر شهرستان، خواهان حمایت از این تیم شد!

حسینوند گفت: «در سال های گذشته با کمک های جذب شده از سوی خیرین و برخی نهادهای دیگر، تیم با هر سختی که بود، به اینجا رسید اما در ادامه کار نمی توان با کمک های اندک، هزینه های زیاد حضور در لیگ دسته اول را تامین کرد.

وی افزود: متاسفانه هیچ ارگانی به دنبال پوشش تیم های ورزشی نیست. در صورتی که در شهرهای دیگر شهرداری ها، دانشگاه ها و بسیاری نهادهای دیگر این کار را می کنند و تیم ها بدون هیچ دغدغه ای فقط به فکر ورزش شان هستند.»

فرماندار هم هیچ!
در ادامه تماس ما با رئیس شورای ورزش شهرستان یعنی فرماندار محترم آقای دکتر سمالی به نتیجه نرسید و فقط جمله «تماس شما از طریق پیامک به ایشان اطلاع داده می شود!» را شنیدیم!

چیزی که در این بین احساس می شود، پاسکاری مسئولین شهرستان برای این موضوع است. طبق گفته های سرمربی این تیم و همچنین با توجه به نامه منتشر شده از سوی رئیس هیئت هندبال، اینگونه بر می آید که هیچ گونه اراده ای برای حل مشکل این تیم وجود ندارد! و متاسفانه باز هم ورزش در شهرستان شوشتر جزء اولویت های جوانان محسوب نمی شود.



قطعاً بخشی از این موضوع بر دوش اداره ورزش و جوانان است چرا که متولی ورزش می باشد و بالاجبار بایستی رایزنی های لازم برای پیدا کردن اسپانسر و جذب همکاری نهادهای دیگر را برای حمایت از این تیم انجام دهد.

در کنار همه این ها، و با توجه به فعالیت های قابل توجه نماینده مردم شوشتر و گتوند این انتظار از وی وجود دارد که در کنار تمام اقدامات پرثمر دیگر خود، به جهت حمایت از این تیم که با دستان خالی و فقط به خاطر علاقه به شهرشان به این جایگاه رسیده اند، در این برهه زمانی کوتاه که فرصت زیادی هم برای اعلام آمادگی جهت حضور در لیگ دسته اول را ندارند، در کنار این تیم باشد و پیگیری های لازم برای جذب اعتبار و همکاری سایر نهادها را جلب نماید.  

شوشان منتظر اقدامات مثبت مسئولین ارشد شهرستان و پیرو آن انتشار اخباری که حل مشکلات مالی تیم هندبال شوشتر را نوید بدهد، هست.

برچسب ها: شوشتر ، شوشان ، هندبال
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار