اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۸۹۷۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸
همگام با زائران عشق در طریق الحسین
دبیر ستاد اربعین هندیجان گفت: موکب مردمی هندیجان در مرز شلمچه همراه با خدمات مناسب از جمله طبخ نان گرم به صورت صلواتی راه اندازی شد.
اکبر شعبانی در گفت‌وگو با خبرنگار شوشان در بندرهندیجان، اظهارداشت: راهپیمایی اربعین نمادی حقیقی برای شیعیان و ولایت مداران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است.

وی افزود: امسال به مناسبت اربعین حسینی شهرستان هندیجان با همکاری ادارات هندیجان بخصوص اداره تبلیغات اسلامی، فرمانداری، ستاد عتبات عالیات، خبرنگاران خبرگزاری بین‌المللی تسنیم و خیرین هندیجان موکب خدمت‌رسانی به زوار امام حسین (ع) در شلمچه برپاشده است.

دبیر ستاد اربعین شهرستان هندیجان بیان کرد: در جلسه امروز ستاد جهت هماهنگی بیشتر در خصوص مدیریت و اداره کردن موکب هندیجان در شلمچه در سالن جلسات فرمانداری هندیجان برگزار شد.

وی گفت: موکب هندیجان در فضای بزرگی در موقعیت حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان ماهشهر واقع‌شده که الحمدالله شهرستان ماهشهر سالن زیبا و مجهزی در شلمچه برپا کرده تا بتواند خدمات مناسبی به زوار امام حسین (ع) ارائه دهد.

شعبانی عنوان کرد: موکب هندیجان از مسائل اداری و رسمی به دور است، این موکب به‌صورت مردمی و عمومی برپاشده و تاکنون مردم هندیجان نذورات لازم را به موکب هندیجان اهداء کرده‌اند.

وی افزود: در موکب هندیجان نمازخانه، سرویس بهداشتی، نانوا و دیگر امکانات لازم فراهم‌شده و می‌توان به نحوه احسن به زائرین حضرت سیدالشهدا (ع) خدمت‌رسانی کرد.

دبیر ستاد اربعین شهرستان هندیجان بیان کرد: از فرماندار ماهشهر در جهت همکاری و فراهم کردن امکانات لازم برای برپایی موکب شهرستان هندیجان تشکر و قدردانی می‌کنیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار