معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت: همه خانه های روستایی این استان باید سند دار شوند تا مشکلی برای مردم روستا پیش نیاید. "> خانه های روستایی سنددار شوند
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۸۹۹
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۸

معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت: همه خانه های روستایی این استان باید سند دار شوند تا مشکلی برای مردم روستا پیش نیاید.

به گزارش شوشان به نقل از مهر، محسن پویا در همایش دهیاران سراسر استان اظهار کرد: یکی از اقدامات مهم درتوسعه  روستایی، طرح هادی است که باید سریعتر به مرحله اجرا و تکمیل برسد تا همه زمینهای روستایی و خانه های روستایی سنددار شوند و برای روستائیان که خانه آنها فاقد سند است مشکلی پیش نیاید

وی افزود: در سالهای اخیر، تعاونی های روستایی افزایش چشمگیری داشته اند و برای هر چه بهتر شدن وضع روستا ها در استان باید امور روستایی را ساماندهی کنیم و جامعه روستایی را توسعه ببخشیم که البته در استان در زمینه های مختلف برنامه ریزی های خوبی به عمل آمده  که شاخصه های توسعه روستایی را افزایش دهیم.

پویا تصریح کرد: یکی از اقدامات خوبی که در این خصوص صورت گرفته و ما به آن افتخار می کنیم موضوق بهسازی روستا ها  است. در همین راستا شاهد این هستیم که منبع ارزش افزوده خاصه این موضوع در نظر گرفته شده و  بنیاد مسکن تاکنون حدود 28 میلیارد تومان برای بهسازی روستاها پرداخت کرده در حال برنامه ریزی  برای انجام هر چه بهترانجام شدن این پروژه هستیم.

معاون عمرانی استاندار خوستان در خصوص مسکن روستایی عنوان کرد: در این خصوص از سال گذشته تا به امروز حدود تسهیلات مقاوم سازی به هشت هزار واحد روستایی اختصاص یافته و طبق برنامه ریزی های صورت گرفته حدود 11 هزار واحد نیز برای سال آینده تسهیلات دریافت می کنند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار