شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۹۰۰۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۴
فرمانده انتظامی خوزستان خبر داد:
مرزهای خوزستان روان است.
 فرمانده انتظامی خوزستان گفت: تا به این لحظه تردد زئران اربعین حسینی از مرزهای خوزستان با وجود ازدحام، بسیار روان است.
سردار محمد رضا اسحاقی امروز در گفت و گو با خبرنگار مهر، تردد در مرزهای خوزستان را روان دانست و اظهار کرد: تردد در هر دو مرز شلمچه و چذابه در استان خوزستان روان است و به جز در برخی ساعات شبانه روز که شاهد پیک حضور جمعیت هستیم در سایر ساعات مشکل خاصی وجود ندارد.

وی در ادامه به حضور برخی افراد بدون داشتن ویزا در نقاط مرزی اشاره کرد و گفت: معمولا افرادی هستند که بدون ویزا به مرز مراجعه می کنند که در نقاط گیت بندی شده کنترل شده و نیروهای انتظامی با نگاه رفع مشکل و گرفتن ویزا جمع آوری می شوند.

فرمانده انتظامی خوزستان اخبار منتشر شده در مورد بازگردانی زوار بدون ویزا از چذابه را از این دست اتفاقات دانست و گفت: این افراد نیز بدون ویزا بودند که با اتوبوس برای تهیه ویزا برگردانده شدند.

وی در ادامه اظهار کرد: هیچ کس نخواهد توانست بدون گذرنامه  و یزا از مرز عبور کند. حتی اگر قادر باشد به هر ترتیبی از یک مرحله گذر کند در مراحل بعدی متوقف می شود و اگر از گیت های عراق نیز بگذرد طبق قوانین کشور عراق با آن برخورد خواهد شد.

اسحاقی، زمان لازم برای صدور ویزا را بسته به عملکرد عراق دانست و گفت: صدرو ویزا از وظایف کشور عراق است و در کنسولگری های عراق مستقر در کشور انجام می شود و حداقل زمان لازم برای صدور حداقل ۷۲ ساعت است که باید فوری این کار را آغاز کرد.

فرمانده انتظامی خوزستان در ادامه از نبود مصداقی از تردد کودکان بدون ویزا و گذرنامه خبر داد و بر لزوم تهیه ویزا برای کودکان تاکید کرد.

وی توضیح داد: گذرنامه قوانین خود را دارد و باید برای کودکان با هر سنی هرچند کوچک ویزا تهیه کرد و قوانین عراق در این زمنیه بسیار سخت گیرانه است و با خاطی ها طبق قانون برخورد می شود.

برچسب ها: مرز
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار