شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۹۰۲۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۹
نخستین جلسه شورای آموزش ورزش خوزستان با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار شد.
 
 ین جلسه با حضور کیانی زاده، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، علیشائی، معاون توسعه ورزش استان، معزی، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خوزستان و جمعی از اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه های استان با محوریت تبیین سیاست‌های کلی آموزش، برنامه های راهبردی، ایجاد دیدگاه‌های نوین آموزشی و معرفی اعضای شورای آموزش استان، روز گذشته (چهارشنبه) برگزار شد.
 
فرامرز کیانی‌زاده، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در این جلسه با بیان اینکه نقش آموزش در ورزش بر کسی پوشیده نیست، اظهار کرد: نياز جامعه ورزش به افراد متخصص و روند تغييرات ساختاري آموزش و ارتقا سطح دانش و آگاهی در تمام سطوح، ضرورت بهره مندي از آموزش و برنامه ریزی در این حوزه را بيش از گذشته مطرح کرده است.
 
وی افزود: آموزش به عنوان مهمترین و مطمئن‌ترین ابزار جهت رسیدن به اهداف در هر سازمانی معرفی می شود و با توجه به تحولات روزافزونی که در سایر علوم، علی الخصوص ورزش در حال اتفاق است، توجه و نیاز به آموزش را در همه موارد ایجاب می کند و اصولا اختلاف رتبه های کشور در مسابقات المپیک و جهانی به نوعی اختلاف توجه و نگاه آن‌ها به آموزش و نحوه به کار گرفتن آن است.
 
مد‌یرکل ورزش و جوانان خوزستان تصریح کرد: در واقع به وسیله آموزش می توان نیروی انسانی را کارآمد نمود و از قبل نیروی انسانی کارآمد، هزینه مترتب بر ورزش را کاهش داد.
 
وی خاطر نشان کرد: با توجه به این نگاه در خصوص آموزش و با مد نظر قرار دادن این مولفه مهم، خوشبختانه توانستیم با کمترین میزان هزینه و فقط از طریق رویه ها و توجه به آموزش نیروی انسانی، برای دومین سال به عنوان اداره کل برتر در سطح کشور معرفی شویم که قسمت اعظم این نتایج ماحصل نگاه عمیق به مقوله آموزش است.
 
کیانی زاده در ادامه گفت: تشکیل نخستین شورای آموزش ورزش استان با حضور اساتید علمی و صاحب نظران، شروع بسیار خوبی در جهت توسعه آموزش در ورزش استان است و نویدبخش روزهای روشنی در این حوزه می باشد.
 
وی خاطر نشان کرد: ما به دنبال آموزش همه جانبه برای مربیان، داوران، ورزشکاران و مدیران در بخش های قهرمانی و همگانی هستیم که تشکیل این شورا گام مثبتی برای دستیابی به این مهم است.
 
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در ادامه سیاست گذاری فعالیت‌های آموزشی در حیطه ورزش و جوانان، هم افزایی در بهره گیری از ظرفیت‌های آموزشی، ایجاد وحدت رویه در فعالیت‌های آموزشی، ارائه راه‌کارهای تخصصی جهت ارتقا دانش و مهارتهای منابع انسانی و ارائه نقطه نظرات کارشناسی جهت ارتقا کیفیت برنامه های آموزشی استان را از جمله اهداف و شرح وظایف این شورا دانست.
 
به گزارش ایسنا، همچنین در این جلسه اعضای شورای آموزش ورزش استان در خصوص ارتقاء سطح کیفیت آموزش، همسوسازی کارگاه ها و دوره های آموزشی هیات های ورزشی، تخصصی نمودن دوره ها و سرفصل های آموزشی بر اساس نیاز جامعه ورزش استان، برگزاری همایش های بزرگ با همکاری دانشگاه های استان و کمیته ملی المپیک، ساماندهی اساتید دوره های مربیگری و کارگاه های آموزشی و ایجاد بانک اطلاعاتی، به بحث و تبادل نظر پرداختند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار