اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۹۰۲۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۵
فرماندار شوش:
ازدحام جمعیت در مرز مهران و تکمیل شدن ظرفیت این پایانه برای تردد زائران اربعین حسینی ، این مرز بر روی زائران بسته شده و زائران به سمت 2 مرز شلمچه و چذابه راهنمایی شدند
شهرستان شوش برای اسکان زائران اربعین با بسیج امکانات آماده است
فرماندار شهرستان شوش گفت: با توجه به انتقال بخشی از زائران اربعین حسینی از مرز مهران به سمت مرزهای استان خوزستان امکانات لازم برای اسکان زائران در مسیر مرز مهران به شلمچه و چذابه دراین شهرستان فراهم شد.
ازدحام جمعیت در مرز مهران و تکمیل شدن ظرفیت این پایانه برای تردد زائران اربعین حسینی ، این مرز بر روی زائران بسته شده و زائران به سمت 2 مرز شلمچه و چذابه راهنمایی شدند.
 رضا نجاتی افزود:شهرستان شوش به دلیل واقع شدن در مسیر تردد زائران به واسطه جاده ترانزیتی برای ارائه خدمات به عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) آماده شده و علاوه بر مدارس و مساجد ، سالن های ورزشی نیز برای اسکان زائران آماده شده اند.
فرماندار شوش از بسیج تمام ادارات و سازمان ها برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی در این شهرستان خبر داد و گفت: با توجه به افزایش روزانه تردد زائران از جاده ترانزیتی و محدوده شهرستان شوش برنامه ریزی لازم برای تامین نان ، سوخت ، آب آشامیدنی و اسکان زائران فراهم شده است.
وی افزود: نیروی انتظامی و پلیس راهور این شهرستان نیز از آمادگی کامل برایخ تامین امنیت و سلامت تردد زائران پیش بینی شده است.
️نجاتی همچنین افزود: بسیاری از شهروندان شوش منازل خود را برای اسکان زائران آماده کرده اند.
️وی با اشاره به برگزاری آیین اربعین حسینی در جوار حرم حضرت دانیال نبی (ع) اظهار کرد: با توجه به میزبانی 100 هزار نفری مردم شوش در این مناسبت دینی و مذهبی 
تمهیدات لازم برای پذیرایی از زائرانی که از شهرهای مختلف استان خوزستان به شوش سفر می کنند اتخاذ شده است.
شهرستان شوش در 100 کیلومتری اهواز مرکز استان خوزستان واقع است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار