شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۹۰۳۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵
تعداد زیادی از زائران اربعین حسینی که فاقد ویزا هستند روز جمعه با مراجعه به مسئولان پایانه چذابه در 110 کیلومتری غرب اهواز خواستار صدور ویزا برای عزیمت به کربلا شدند.

 این زائران که بیش از 2 هزار نفر هستند و تعداد زیادی از آنان از مرز مهران به این پایانه آمده اند درخواست کردند ویزا برای آنان در پایانه صادر شود.

مسئولان حاضر در مرز چذابه گفتند : امکان صدور ویزا در مرز وجود ندارد و زائران باید به دفاتر زیارتی در خارج از مرزها مراجعه کنند.

این درحالی است که مسئولان سازمان حج و زیارت بارها به زائران و مشتاقان زیارت اربعین حسینی توصیه کرده اند قبل از حرکت به سمت پایانه های مرزی ، گذرنامه و ویزا خود را از شهرهای محل سکونت خود تهیه کنند. 

با این حال هنوز تعدادی زیادی از زائران ضمن مراجعه به پایانه مرزی چذابه ، فشار زیادی به ماموران انتظامی وارد می کنند تا بتوانند بدون ویزا خود را به کربلای معلی برسانند.

به گفته ناصر حویزاوی مدیرکل حج و زیارت خوزستان ،آخرین فرصت برای صدور ویزای اربعین توسط کنسولگری عراق در اهواز امروز 28آبان است.

ماموران انتظامی به صورت مرتب با بلندگو از زائران اربعین حسینی درخواست می کنند بدون گذرنامه و ویزا وارد پایانه نشوند چون اجازه خروج به آنان داده نخواهد شد.

هم اکنون خروج و ورود زائران به صورت روان و بدون معطلی در پایانه مرزی چذابه انجام می شود.

برچسب ها: چذابه
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار