شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۹۰۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۳
دکتر سعید شیرعلی عضو هیأت‌علمی جوان دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز و سرپرست کمیته تحقیقات دانشجویی این دانشگاه، دار فانی را وداع گفت.
 
بعدازظهر پنج‌شنبه 27 آبان‌ماه در پی وقوع یک سانحه دلخراش رانندگی، جامعه پزشکی و دانشگاهی استان در غم از دست دادن یکی از اعضای جوان خود در بهت و اندوه فرو رفت.
 
دکتر شیرعلی عضو هیأت‌علمی گروه علوم آزمایشگاهی دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز و سرپرست کمیته تحقیقات دانشجویی این دانشگاه، در اثر سانحه رانندگی که امروز در جاده ماهشهر – اهواز رخ داد، به علت شدت جراحات درگذشت.
 
همچنین همسر و فرزند خردسال وی که در خودرو حضور داشتند، به بیمارستان ماهشهر منتقل شدند.
 
وی دارای دکتری بیوشیمی بالینی و از رتبه‌های برتر در آزمون دکترای تخصصی سال 85 در رشته بیوشیمی بالینی دانشگاه تربیت مدرس بوده است، در سال 1378 دوره کارشناسی را با رتبه اول در دانشگاه منابع طبیعی گرگان و در رشته زیست جانوری پشت سر گذاشت و با رتبه اول در میان ورودی‌های کارشناسی ارشد رشته بیوشیمی بالینی دانشگاه تربیت مدرس، پذیرفته شد.
 
دکتر شیرعلی تحصیلات کارشناسی ارشد خود را در سال 1382 به اتمام رساند و در سال 1385 نیز موفق به اخذ درجه دکتری خود در رشته بیوشیمی بالینی از دانشگاه تربیت مدرس تهران شد.
 
تدریس دروس بیوشیمی بالینی، زیست سلولی و مولکولی، هورمون‌شناسی و ... در دانشگاه‌های آزاد و علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز به‌مدت 6 سال، تألیف چندین کتاب و چاپ مقالات متعدد در مجلات داخلی و خارجی، برگزاری کارگاه‌ها و اجرای چندین طرح پژوهشی و ایفای نقش در مسئولیت‌های اجرایی مختلف در سطح دانشگاه‌ها از جمله سوابق دکتر شیرعلی در مدت کوتاه فعالیت وی بوده است.
 
ایسنای خوزستان، ضایعه دلخراش درگذشت این عضو هیأت‌علمی را به جامعه دانشگاهی استان و خانواده محترم وی تسلیت گفته و برای ایشان از درگاه خدواند متعال مغفرت و برای بازماندگان صبر جمیل مسئلت دارد.


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
خلیلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
comment
0
0
comment آخ که چه استادی از میان جامعه دانشگاهی پر کشید وبه عروج ملکوت رفت سند جرمش بجز خوبی وبزرگواری این انسان شریف چیزی دیگری نبود حوداث سبب است والا غیر
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار