شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۹۰۴۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴
نماینده مردم شادگان در مجلس با بیان اینکه با وجود تلاش برای بومی گزینی در فولاد شادگان تمام قراردادها یک‌جانبه لغو شده است، گفت: برخی مواقع از پیگیری و تلاش برای فولاد شادگان پشیمانم.

 حجت‌الاسلام مجید ناصری‌نژاد در حاشیه جلسه با مدیرعامل شرکت ملی فولاد با بیان اینکه در این جلسه به مباحث طرح فولاد در این شهرستان پرداخته شد، اظهار کرد: پس از گذشت سال‌ها و دوندگی‌های زیاد برای گرفته شدن امتیاز این واحد و سپس تثبیت و اجرای پروژه آن، حال به ما گفته می‌شود موارد و مسائل به شما مربوط نیست.

وی با بیان اینکه در این مساله غریبه و نامحرم شده‌ایم، افزود: تلاش‌های زیادی برای این پروژه صورت گرفت و از بابت انجام شدن تغییرات شبانه و یک‌جانبه در آن گلایه‌مند هستیم.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: از جمله گلایه‌های ما در این طرح و انجام شده در آن استفاده از نیروهای غیر بومی است و این غیر بومی‌گزینی در حالی رقم خورد که حتی در سطح نیروهای کارگری نیز شادگان از آن بی‌بهره بوده است.

ناصری‌نژاد با بیان اینکه عدم پرداخت هزینه پیمانکاران طرح به ویژه پیمانکاران بومی شهرستان از دیگر مشکلاتی است که در این طرح وجود دارد تصریح کرد: با وجود اینکه قراردادهایی در گذشته مبنی بر استفاده از نیروهای بومی شهرستان انجام شد باز هم شاهد این هستیم که مدیریت فولاد شادگان به صورت یک‌جانبه اقدام به لغو آنها کرده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار