مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از راه اندازی نخستین اداره دولتی در شهرستان کارون خبر داد. "> نخستین اداره دولتی در کارون
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۹۲۳
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۸:۳۷

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از راه اندازی نخستین اداره دولتی در شهرستان کارون خبر داد.

در پی تصمیم دولت و نیز خواست مردم منطقه کوت‌عبدا... و تبدیل شدن این منطقه به شهرستان و تغییر نام کو‌ت‌عبدا... به کارون، حجت الاسلام و المسلمین سید لطف ا... سپهر اعلام کرد : به زودی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان کارون افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

گفتنی است : آيت‌ ا... سيد محمدعلی موسوی‌جزايری، نماينده ولی‌فقيه در خوزستان در ديدار با عشاير شهرستان كارون بر ضرورت افتتاح اداره ها و نیز مراكز مختلف فرهنگی در این شهرستان تاکید و از تلاش های افراد دلسوز و پيگير منطقه كوت‌عبدا... قدردانی کرده است.

گفتنی ست در جلسه با آیت الله موسوی جزایری تعدادی از بزرگان منطقه از جمله جناب خانزاده قنواتی ضمن حمایت از شهر شدن کارون خطاب به نماینده ولی فقیه گفت: بعد از دولت انتظار ما از حضرتعالی ست که نسبت به محرومیت زدایی شهر جدید کارون اقدام کنید.

امام جمعه شهر کارون حجت الاسلام خضیراوی نیز قدمت این منطقه را هم تراز با اهواز دانست و گفت : مردم این منطقه را از دیرباز اهل کارون می خوانده اند. نماینده ولی فقیه نیز در این دیدار از شکوفایی اشتغال، عمران و خدمات رسانی، افزایش سطح فرهنگی، دینی و اقتصادی مردم و کشف استعدادها ، تأسیس دانشگاه، استفاده و بهره مندی از شرکت ها و کارخانجات مستقر در محدوده شهر و اختصاص عوارض شرکت ها و کارخانه ها به شهرستان کارون به عنوان گوشه ای از برکات شهرستان شدن منطقه کوت عبدالله دانست.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار