شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۹۲۴۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۴
خبرگزاری مهر نوشت: دبیر شورای تبیین آرمانهای انقلاب و بازخوانی خط امام و رهبری استان خوزستان از سفر دو روزه دکتر محمود احمدی نژاد به استان خبر داد.

میثم عبدالهی اظهار داشت: دکتر احمدی نژاد بقصد حضور در جمع عزاداران اربعین حسینی و استقبال از زوار بازگشته از پیاده روی اربعین و ادامه فعالیت های تبیینی به خوزستان سفر می کنند.

وی با اشاره به اینکه دکتر احمدی نژاد بهترین زمان برای سفر خود در راستای اجابت نمودن دعوت های مکرر شیوخ ، معتمدین محلی خانواده های شهدا و سادات اهالی شهر های خوزستان را ، در زمان سفر زوار حسینی به کربلا و در مقطع زمانی اربعین تعیین کرده است گفت: احمدی نژاد در این سفر دو روزه با حضور در چذابه، شوش، کارون و باوی از نزدیک با مردم این مناطق دیدار خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه سفر دکتر احمدی نژاد به خوزستان به هیچ وجه سیاسی و تبلیغاتی نیست گفت: از اصحاب رسانه استان می خواهیم با حُسن ظن به این گونه برنامه ها نگاه کرده و از برداشت های سیاسی و انعکاس گمانه زنی ها خودداری کنند تا با تعامل و هم افزایی آنها فضای گفتمانی و تبیینی در خصوص مبانی انقلاب در کشور گسترش یابد.

دبیر شورای تبیین آرمانهای انقلاب و بازخوانی خط امام و رهبری استان خوزستان تنها عامل موفقیت، رشد و تعالی نظام و انقلاب را ایستادگی و پافشاری بر روی آرمانهای انقلاب و فرامین امام و رهبری برشمرد و گفت: دکتر احمدی نژاد نیز در این راستا و تنها با همین رسالت و بالاخص توصیه رهبر معظم انقلاب در آخرین جلسه دولت دهم با ایشان مبنی بر استمرار و تداوم فعالیت های معطوف به انقلاب اسلامی توسط اعضا دولت قبل، فعالیت در این مسیر را بر خود فرض دانسته و سفر وی به سایر شهرستانها و استان خوزستان نیز با همین هدف است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار