مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان از بهره برداری بازارچه علوی به همت شرکت تعاونی کیان سبز اهواز در دهه مبارک فجر خبر داد. "> افتتاح بازارچه علوی اهواز

شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۹۳۸
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۹:۴۰

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان از بهره برداری بازارچه علوی به همت شرکت تعاونی کیان سبز اهواز در دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش شوشان به نقل از مهر، سید خلف موسوی که به همراه منصور کتانباف شهردار اهواز، یداله حضرتی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق و احمدپور معاون فنی آبفا از بازارچه علوی اهواز بازدید می کرد، اظهرا کرد: ساخت بازارچه علوی در انتهای خیابان 68 متری این منطقه به عنوان جایگزین بازارچه کیان است که با 543 غرفه از دستفروشان و کسبه این منطقه و در قالب شرکت تعاونی ساخته شده و در دهه فجر افتتاح می شود.

دبیر کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان خوزستان در جریان بازدید از بازارچه علوی در سخنانی با اشاره به شرایط سخت اشتغالزایی در کشور گفت: شهرداری اهواز اگر مورد حمایت قرار گیرد با توجه به قابلیتهای خوبی که در بخش خدمات عمومی وجود دارد، می تواند در ایجاد اشتغال بیکاران موثر باشد.

وی افزود: بازار اهواز می تواند تغذیه کننده استان و حتی جنوب عراق باشد که خوشبختانه در این زمینه فعال است و می تواند فعال تر از این نیز عمل کند.

موسوی عنوان کرد: در استان ایجاد یک فرصت شغلی هم برای ما مهم است و در این خصوص وقت صرف می شود چه رسد به این که 543 نفر در بازارچه علوی مشغول به کار شوند و از معضل دستفروشی رهایی یابند.

همچنین شهردار اهواز در سخنانی ضمن تشکر از دست اندرکاران ساخت این بازارچه عنوان کرد: زیرساختهای این بازارچه در حال تکمیل اند و بازارچه علوی با چهره ای بسیار زیبا در دهه فجر مورد بهره برداری قرار می گیرد.

منصور کتانباف از راه اندازی 20 بازارچه تا خرداد ماه سال آینده در اهواز خبر داد و گفت: شهرداری اهواز قادر است سالانه 10 هزار شغل ایجاد کند که در این خصوص همکاری و کمک دستگاه ها و بانکها مورد نیاز است زیرا برای ایجاد بازارچه که کمک بسیار بزرگی به نظام توزیعی کالا می کند اگر زیرساختها مهیا نباشد، بی شک با معضل دستفروشی همچنان مواجه خواهیم بود.

کتانباف از فرمانداری و نیروی انتظامی درخواست کرد با افتتاح بازارچه علوی، دیگر اجازه فعالیت به هیچ دستفروشی در این منطقه داده نشود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار