اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۹۳۹۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴
هفته پنجم لیگ برتر بسکتبال ایران / پترو در بزنگاه سخت دانشگاه
دو تیم خوزستانی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال ایران، پیش از شهرآورد بسکتبالی این استان مصاف جذابی با حریفان خود خواهند داشت.
دو تیم خوزستانی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال ایران، پیش از شهرآورد بسکتبالی این استان مصاف جذابی با حریفان خود خواهند داشت.

هفته پنجم لیگ برتر بسکتبال کشور امروز دوشنبه با انجام پنج دیدار در شهرهای تهران، تبریز، اراک و آبادان پیگیری خواهد شد و طی آن تیم‌ها برای مشخص شدن عیار واقعی خود پس از کسب هماهنگی نسبی به مصاف حریفان می‌روند.

در همین چارچوب امروز شهرداری اراک در خانه، یک مصاف دیدنی را مقابل شاگردان مصطفی هاشمی برگزار خواهد کرد تا شاید با شکست شیمیدر، از قافله صدرنشینان عقب نماند، نیروی زمینی نیز با وجود اینکه تیم با کیفیتی نشان داده، برای جبران ناکامی‌های هفته‌های ابتدایی لیگ در خانه با شهرداری کاشان مقابله خواهد کرد و شهرداری نیز به نظر کار سختی مقابل لوله آ.اس شیراز در تبریز نخواهد داشت.

اما دو نماینده بسکتبال خوزستان که به این رشته پر طرفدار در استان خود اعتبار خاصی بخشیده‌اند، امروز دو دیدار جذاب را در پیش روی خواهند داشت.

در همین راستا، امروز پتروشیمی بندرامام در شمال غرب تهران به مصاف دانشگاه آزاد خواهد رفت تا از عیار واقعی خود رونمایی کند، برای شاگردان شاهین‌طبع دیدار با دانشگاه همیشه از جذابیت‌های بسیاری برخوردار بوده است و این موضوع به حساسیت این دیدار صد چندان خواهد افزود.

از طرفی بندر‌امامی‌ها به خوبی می‌دانند در این آوردگاه رقبای زیادی مترصد غفلت آنها خواهند بود تا معادله را در صدر جدول بر هم زنند، بر همین اساس آنها پیش از هر اقدامی در این دیدار با هوشیاری و امادگی کامل پای به میدان خواهند گذاشت.

پترو هم اکنون با کسب چهار پیروزی از چهار دیدار خود، با هشت امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد.

اما نفت آبادان دیگر مدعی فصل جدید لیگ برتر و نایب قهرمان فصل گذشته این رقابت‌ها، در آبادان کار نه‌چندان سختی را در مقابل شهرداری گرگان متحول شده خواهد داشت.

آبادانی‌ها که پس از دو دیدار خارج از خانه در اراک و تهران، حال پای به این میدان خواهند گذاشت تا با  کسب دو پیروزی متوالی، به مصاف حریف سنتی خود، پتروشیمی بندرامام در هفته ششم بروند.

برای آبادانی‌ها شکست مقابل شهرداری اراک بسیار گران تمام شده و آنها به خوبی ‌می‌دانند که دیگر فرصتی برای از دست دادن در اختیار ندارند و تنها باید سعی کنند تا کفه ترازو را یا به سود خود و یا در تعادل با سایر حریفان بچرخانند.

باید دید که هماد سامری در میدان امروز از شاگردان خود چه چیزی خواهد خواست و آیا میدان گرگان برای آبادانی‌ها ایجاد چالش خواهد کرد و یا نفت با یک بازی آسان شهرداری را پشت سر خواهد گذاشت و مهیای شهرآورد بسکتبالی خوزستان خواهد شد.

نفت آبادان با کسب 3 پیروزی از چهار دیدار گذشته خود 7 امتیاز کسب کرده و به دلیل باخت مقابل شهرداری اراک در هفته سوم، پایین‌تر از این تیم در رده سوم جدول 10 تیمی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال ایران قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس، پس از دیدارهای امروز لیگ برتر بسکتبال ایران یک هفته توقف خواهد داشت و پس از آن، در هفته ششم دو تیم پالایش نفت آبادان و پتروشیمی بندرامام در ماهشهر به مصاف هم خواهند رفت.

برچسب ها: بسکتبال ، آبادان
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار