اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۹۴۰۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴
نیکوکاران برای برپایی موکب شهدای اندیمشک در مرز چذابه یک میلیارد ریال کمک کردند. امام جمعه اندیمشک با اعلام این خبر گفت:از 45 روز پیش مقدمات برپایی موکب شهدای اندیمشک شروع شد و طی این مدت، دوستداران اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام کمک های خود را برای پذیرایی از زائران اباعبدالله الحسین(ع) به چذابه ارسال کردند.

حجت الاسلام نعمت الله خدامی با بیان اینکه پذیرایی از زائران اربعین حسینی از دو هفته پیش در موکب شهدای اندیمشک شروع شده و تا پایان هفته جاری نیز ادامه دارد، افزود:هم اکنون یکصد جوان و نوجوان اندیمشکی عاشقانه و از سر اخلاص و به صورت خودجوش به زائران اربعین حسینی خدمت رسانی می کنند.

امام جمعه اندیمشک که مسئولیت این موکب را بر عهده دارد و خود از خادمان زائران حسینی است، ادامه داد:روزانه 12هزار پرس غذا در سه وعده غذایی از سوی موکب شهدای اندیمشک بین زائران اربعین حسینی توزیع می شود.

حجت الاسلام خدامی با بیان اینکه در مدت خدمت رسانی به زائران، روزانه یک هزار و 300زائر نیز اسکان داده شده اند، افزود:واکس کفش زائران، ارائه چای و صبحانه گرم، پخت نان محلی و شربت از خدماتی است که روزانه به زائران ارائه می شود.

امام جمعه اندیمشک برپایی نماز جماعت، پخش اذان، توزیع بسته های فرهنگی و مذهبی را از دیگر فعالیت های این موکب بیان کرد و افزود:سه سال از فعالیت موکب شهدای اندیمشک در گذرگاه مرزی چذابه می گذرد و هر سال سطح خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی افزایش می یابد.

حدود 170موکب مردمی برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی در اطراف پایانه و گذرگاه مرزی چذابه برپا شده است.

خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی همزمان با بازگشت آنان به وطن همچنان ادامه دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار