اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۹۴۲۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱
در پایان مسابقات نیز مدالها و احکام نفرات برتر انفرادی و تیمی با حضور مسئولان محلی اهدا شد.
تیم نفت امیدیه مقام نخست مسابقات کشتی بسیج های استان خوزستان را کسب کرد.

به گزارش مهر، مسابقات کشتی نوجوانان بسیج استان خوزستان یادواره شهدای مدافع حرم امیدیه با حضور ۱۴ تیم از سایر نواحی بسیج استان به مدت دو روز ۲۹ و ۳۰ آبان ماه امسال در سالن شهید تندگویان نفت امیدیه برگزار شد که در پایان تیم نفت امیدیه مقام نخست را کسب کرد.

مسئول بسیج ورزشکاران و تربیت بدنی سپاه ناحیه امیدیه در خصوص برگزاری این مسابقات در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: همزمان با فرارسیدن هفته بسیج، مسابقات کشتی نوجوانان بسیج استان یادواره شهدای مدافع حرم امیدیه با حضور ۱۴ تیم و بیش از ۱۱۰ کشتی گیر در اوزان مختلف به مدت دو روز به رقابت پرداختند که در پایان تیم های امیدیه، دزفول و بندر امام خمینی مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

امیر فدعمی در ادامه افزود: در هفته بسیج برنامه‌های متنوع ورزشی با هدف روی آوردن شهروندان به امر ورزش و همچنین بالا بردن سطح نشاط و تعالی جامعه به ویژه جوانان و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است.

رئیس هئیت کشتی شهرستان امیدیه نیز در همین راستا در گفت وگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: یکی از اهداف برگزاری این مسابقات، ارتقای سطح کیفی و کمی کشتی گیران خوزستان و بالا بردن میزان آمادگی ورزشکاران جهت حضور در مسابقات کشوری و جهانی است.

بهزاد شیبانی اضافه کرد: هدف دیگر ما از برگزاری چنین مسابقاتی، شناسایی و توجه به امر استعدادیابی و ورزش پایه بوده که امیدواریم در سال جاری با حضور مربیان استعدادیاب در مدارس و کشف استعدادها و تقویت این نفرات بتوانیم پشتوانه مقتدری برای تیم های بزرگسالمان داشته باشیم.

قادر شریفی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان امیدیه نیز در گفت وگو با خبرنگار مهر ضمن ابراز خرسندی از برگزاری باکیفیت این مسئله بیان کرد: ما در سال جاری دو هدف اصلی برای خود مشخص نمودیم که یکی از آنها تقویت و ساماندهی هیئتهای ورزشی و هدف دیگر میزبانی مسابقات استانی و ملی در سطوح مختلف رشته های ورزشی است.

به گزارش مهر، در پایان مسابقات نیز مدالها و احکام نفرات برتر انفرادی و تیمی با حضور مسئولان محلی اهدا شد.

برچسب ها: امیدیه قهرمان
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار