اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۹۵۲۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹
بانوی قهرمان دوچرخه‌سواری کشوری:
بانوی قهرمان دوچرخه‌سوار کشوری گفت: مسؤولان در شهرهای کوچک به رشته ورزشی دوچرخه‌سواری توجه بیشتری کنند.
 بانوی قهرمان دوچرخه‌سوار کشوری گفت: مسؤولان در شهرهای کوچک به رشته ورزشی دوچرخه‌سواری توجه بیشتری کنند.

راحیل لرکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامهرمز اظهار کرد: متولد سال 1376 هستم و مدت 4 سال است که به‌طور حرفه‌ای دوچرخه‌سواری می‌کنم.

وی ادامه داد: از سال 89 این رشته ورزشی را به‌صورت آماتور و از یک مسابقه کوچک در رامهرمز شروع کردم و توانستم مقام اول را کسب کنم که پس‌ازآن عضو تیم استان خوزستان شدم و به مسابقات کشوری راه یافتم که بعد از دو سال اولین مدالم را در 2 کیلومتر پیست کسب کردم.

بانوی قهرمان دوچرخه‌سوار کشوری تصریح کرد: ورزش دوچرخه‌سواری ورزش پرهزینه‌ای است و مسؤولان باید این رشته ورزشی را حمایت کنند و برای بانوان، محلی را در نظر بگیرند تا بتوانند به جایگاه خود در این رشته برسند.

وی افزود: به‌تازگی 2 مدال در قهرمانی کشوری در رده سنی جوانان کسب کردم که یکی طلا مخصوص ماده 2 کیلومتر پیست و دیگری مدال نقره برای 200 متر پیست بوده است و کلاً از زمانی که به‌صورت حرفه‌ای شروع کرده‌ام تاکنون 8 مدال قهرمان کشوری کسب کرده‌ام.

لرکی تأکید کرد: دو سال است که به تیم ملی راه‌یافته‌ام و امسال هم به اردو دعوت‌شده‌ام و امیدوارم بتوانم برای مسابقات آسیایی که در هند برگزار می‌شود اعزام بشوم و برای مردم کشورم و شهرم افتخار کسب کنم.

وی بیان کرد: توصیه من به هم‌سن و ساله‌‌های خودم که می‌خواهند وارد این رشته ورزشی شوند این است که نه‌فقط دوچرخه‌سواری بلکه بقیه ورزش‌ها را هم انجام دهند.

قهرمان کشوری دوچرخه‌سواری ضمن توصیه به خانواده‌ها اعلام کرد: خانواده‌ها بچه‌هایشان را محدود برای انتخاب رشته ورزشی نکنند و بگذارند بچه‌ها قدرت انتخاب داشته باشند.

لرکی در پایان ضمن تقدیر از خانواده‌اش به خاطر حمایت‌های مالی، روحی و عاطفی که از وی انجام داده‌اند گفت: جا دارد از مربیانم خانم خمیسی و محمد باوی که در این چندساله برایم زحمت کشیدند تا به این مرحله برسم و مدال کسب کنم، تشکر می‌کنم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار