اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۹۵۲۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱
  مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت هواپیمایی نفت ایران از لغو پروازهای مسیر رفت و برگشت نوشهر - اهواز تا اطلاع ثانوی خبر داد.

هواپیمای فوکر50 متعلق به شرکت هواپیمایی نفت طبق برنامه پروازی این شرکت در روزهای شنبه ، دوشنبه و چهارشنبه هرهفته حوالی ساعت 10 صبح از فرودگاه اهواز پرواز می کرد و سپس ساعت 12 نیز درفرودگاه نوشهر به زمین می نشست.
مهدی فلاحتی روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت :‌ پروازهای این مسیر در اوایل ماه گذشته به علت نامناسب بودن موقعیت سوق الجیشی فرودگاه نوشهر و درپی آن بارندگی های مداوم لغو شد . 

وی افزود :‌ موانع طبیعی موجود پیرامون فرودگاه نوشهر و از سویی هم عدم کارآیی دستگاه کمک ناوبری باعث شد تا بیشتر پروازها در روزهای بارندگی لغو شود و بنابراین تکرار چنین اتفاقاتی برای این شرکت صرفه اقتصادی نداشت. 

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت هواپیمایی نفت ایران گفت :‌ با این وجود مانند سال گذشته این پرواز در آستانه سال جدید دو باره برقرار خواهد شد به همین خاطر این پرواز در برنامه پروازی این شرکت حذف نمی شود.

خط پروازی اهواز ـ نوشهر تیر ماه سال گذشته برقرار ولی پس از مدتی به علت شرائط نامساعد جوی و استقبال کم مسافران به مدت 6 ماه لغو شده بود.

پروازهای این مسیر از اوایل اسفند 1394 دوباره از سر گرفته شد و تنها تا اوایل فروردین سال جاری ادامه داشت و سر انجام با گذشت بیش از 2 ماه دو باره در ایام عید سعید فطر برقرار شد. 

غرب مازندران به دلیل برخورداری از موقعیت های ممتاز طبیعی نظیر جنگل ، دریا و نیز آثار تاریخی فراوان از دیرباز تاکنون مقصد سفر بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی بوده است .

آمارهای موجود نشان از آن دارد در نیمه نخست سال گذشته دستکم 300 هزار گردشگرخارجی از دیگر کشورها بویژه حاشیه خلیج فارس وارد غرب مازندران شدند . 

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار