اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۹۵۳۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶
سرمربی تیم نونهالان هیات تکواندو خوزستان:
مديران به اسم كمك به ورزشكاران نيایند به دروغ بگویند که "ما حواس‌مان به شما هست".
سرمربی تیم نونهالان هیات تکواندو خوزستان گفت: مديران به اسم كمك به ورزشكاران نيایند به دروغ بگویند که "ما حواس‌مان به شما هست".
 
هفته‌های نهم و دهم از دوازدهمین دوره ليگ دسته يك تکواندو نونهالان کشور "جام شكوفه‌هاي تكواندو"، پنج‎شنبه (27 آبان‎ماه) در تهران برگزار شد که تیم هیات تکواندو خوزستان بر خلاف دیگر نماینده استان یعنی تیم هیات خرمشهر، برای این دو مسابقه به تهران سفر نکرد.
 
شاهین باویان، سرمربی تیم نونهالان هیات تکواندو خوزستان در گفت‎وگو با ایسنا در این‎باره، اظهار کرد: متاسفانه شرايط ما برای حضور در مسابقات این دو هفته فراهم نشد، چراکه هزينه‎ها بالا است و به ازای هر سفر چهار ميليون تومان باید خرج کنیم، آن‎ هم در شرایطی که بدون اسپانسر هستيم. این در حالی است که تیم خرمشهر دارای سه اسپانسر می‎باشد و کلی بازیکن کمکی باکیفیت نیز جذب کرده است.
 
وی ادامه داد: برای مسابقات این دو هفته همه بازیکنان آماده بودند ولی متاسفانه شرايط بد مالی مانع حضور ما در مسابقات شد. نام تیم ما به اسم هيات استان است ولی تاکنون یک ریال هم به ما كمك نشده است. انتظار داریم وقتی به نام هیات خوزستان تیم می‎دهیم، حداقل كمكی به ما شود. این تیم، تیم باشگاه خودم است و اگر می‎دانستم قرار نیست کمکی به ما شود حداقل تیم را به اسم باشگاه خودم در لیگ شرکت می‎دادم.
 
سرمربی تیم نونهالان هیات تکواندو خوزستان با بیان این‎که دو هفته دیگر تا پایان مسابقات باقی ‎مانده است، افزود: باید این دو هفته آخر را هر گونه که هست شرکت کنیم، چراکه در غیر این‎صورت از جدول حذف می‎شویم. متاسفانه مشكلات مالی كمر تيم ما را شكست. تیم هيات خرمشهر، رنگ روناس را به عنوان اسپانسر خود دارد و باوجود این  از خانواده‎ها نیز هزینه می‎گیرد؛ آن‎وقت شرایط تیم ما این‎گونه است. ديگر كم آورده‌ام.
 
وی که به شدت از عدم حمایت مسوولان ورزشی و غیرورزشی خوزستان برآشفته بود، گفت: می‎خواهم بدانم اين همه شركت و آدم‌هايی که می‎توانند كمك كنند كجا هستند؟ اداره‌كل ورزش و جوانان حتی يک ميني‎بوس هم به ما نداد.
 
باویان با اشاره به برگزاری جلسه‎ عمومی باشگاه‎داران استان با معاون فرماندار اهواز، تصریح کرد: در آن جلسه آقای مظفری (معاون فرماندار اهواز) در حضور ١٠٠ نفر باشگاه‎دار و مربی قول مساعدت داد که به تیمم کمک کند اما فردای آن‎روز که به دفترش مراجعه کردم حتی به داخل دفتر راهم نداد و گفتند که جلسه دارد. تا ساعت ٣ ظهر ماندم ولی آقای مظفری باز هم راهم نداد.
 
وی خطاب به مظفری بیان کرد: "من حرفم این است که آقای مظفری وقتي کاری در توانت نیست و نمي‌توانی كاری انجام دهی، چرا در جلسه جلوی همه مربی‎ها و باشگاه‌داران به من قول دادی تا من هم بروم و به خانواده‎ها بگویم فرمانداری قرار است كمك مالی كند ولی فردای آن‎روز حتی نگذاری بيایم و نامه‌ام را به شما بدهم؟"

سرمربی تیم نونهالان هیات تکواندو خوزستان افزود: امسال در رده نونهالان، نوجوانان و جوانان استان بهترين مربی شدم اما تقدير که از من نشد هیچ، حتي چوب نیز لای چرخم مي‌گذارند تا نتوانم كارم را ادامه دهم ولي خبر ندارند که اگر شده ماشين زير پایم را نیز مي‌فروشم و خودم خرج تیم را می‎دهم.
 
او خاطرنشان‌کرد: البته هيات استان واقعا دستش خالی است ولی استانداری، فرمانداری، شهرداری يا شركت‎های ديگر که مي‎توانند كاری كنند چرا كمك به ورزش نمي‌كنند؟
 
باویان اضافه کرد: سياست همه آقایان، ورزش همگانی شده است؛ اما ورزش حرفه‎ای كه پرچم استان و كشور را بالا می‎برد چه موقع بايد حمايت شود؟
 
وی گفت: بواسطه شاگردان من در باشگاهم، خوزستان بعد از 20 سال در رده سنی نونهالان روی سکو رفت آن‎هم در شرایطی که ما البرز و مازندران را که قطب‎های كشور بودند، حذف كرديم. در آن مسابقات چهار وزن از ١٠ وزن، شاگردان من بودند که دو نفر آن‎ها طلا گرفتند و دو نفر دیگر نیز پاي برنز باختند آن‎هم در راند طلايی.
 
سرمربی تیم نونهالان هیات تکواندو خوزستان در پایان با تاکید بر این‌که معاون فرماندار قول داد ولی به قولش عمل نكرد و من نیز هيچ وقت آن حركتش را فراموش نمی‎کنم، عنوان کرد: آرزو دارم مديران به اسم كمك به ورزشكاران که هميشه باعث سرافرازي اين مرز و بوم مي‎شوند، نيایند به دروغ بگویند که "ما حواس‌مان هست". كمك به ورزشكاران، هم هزينه كمتر و هم تاوان كمتری نسبت به نجات یک معتاد دارد و ثواب کمک به جوانان کمتر از احداث موکب نیست.

خبرنگار: 17035

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار