نماینده مردم ماهشهر، هندیجان و امیدیه گفت: اختلافات موجود بر سر قرار گرفتن برخی مناطق در محدوده بندر امام رفع شده و تا چند روز آینده بندر امام به عنوان شهرستان معرفی خواهد شد. "> اختلاف رفع شد/بندر امام شهرستان می‌شود
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۹۶۱
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۶

نماینده مردم ماهشهر، هندیجان و امیدیه گفت: اختلافات موجود بر سر قرار گرفتن برخی مناطق در محدوده بندر امام رفع شده و تا چند روز آینده بندر امام به عنوان شهرستان معرفی خواهد شد.

به گزارش شوشان به نقل از فارس، حبیب آغاجری اظهار کرد: علت تاخیر در تبدیل به شهرستان شدن بندر امام وجود اختلاف بر سر مناطقی است که قرار بود در محدوده شهرستان‌های ماهشهر و بندر امام قرار بگیرند بود که این اختلافات در جلسات متعدد رفع شد.

وی گفت: در حال حاضر تمام محدوده دو شهر نهایی شده و انتظار می‌رود تا ظرف چند روز آینده مردم بندر امام شهرستانی شدنشان را جشن بگیرند.

نماینده مردم ماهشهر، امیدیه و هندیجان در ادامه خاطرنشان کرد: شهرستان شدن بندر امام کمک شایانی به رفع مشکلات این منطقه خواهد کرد.

آغاجری تصریح کرد: امیدواریم با شهرستان شدن بندرامام خمینی(ره) مردم این منطقه از امکانات خوبی در زمینه‌های مختلف بهره‌مند شوند.

وی افزود: در حال حاضر هیچ اختلافی در زمینه محدوده وجود ندارد و انشاءالله مردم دو شهر بندر امام و ماهشهر کما فی السابق برادری و وحدت خود را ادامه خواهند داد.

وی گفت: اعلام شهرستان شدن بندر امام در این مقطع زمانی می‌تواند در اختصاص ردیف بودجه برای سال 92 کمک جدی به مردم این منطقه بکند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار