شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۹۷۰۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۱
دیدار تیم های سپاهان اصفهان و فولاد خوزستان با تساوی 1 بر 1 به پایان رسید تا هر دو تیم به کسب یک امتیاز از این دیدار بسنده کرده باشند.

 تیم های سپاهان اصفهان و فولاد خوزستان در چارچوب هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه نقش جهان اصفهان رو در روی یکدیگر قرار گفتند. تقابل عبدالله ویسی سرمربی زردپوشان سپاهان با تیم سابق خود باعث شده بود تا بر حساسیت های این دیدار افزوده شود. 

هنوز 10 دقیقه از آغاز این دیدار نگذشته بود که ساسان انصاری مهاجم فولاد خوزستان در موقعیتی تک به تک با دروازه بان سپاهان قرار گرفت و با خطای این دروازه بان متوقف شد. 

داور، این صحنه را پنالتی تشخیص داد و ساسان انصاری خود توانست آن را به اولین گل این دیدار برای تیم مهمان تبدیل کند.

با این حال در دقیقه 33 موسی کولی بالی از روی ارسال یک ضربه کرنر برای سپاهان با ضربه سر دروازه بان فولاد خوزستان را گشود تا دو تیم با تساوی یک بر یک نیمه اول را به پایان برده باشند. با شروع نیمه دوم بر شدت حملات شاگردان عبدالله ویسی اضافه شد. 

با این حال درخشش وحید طالب لو دروازه بان فولاد در چند صحنه مختلف مانع از فروریختن دروازه اش شد. در دقیقه 74 مدافعان فولاد بر روی سروش سعیدی بازیکن تیم سپاهان مرتکب خطاب پنالتی شدند و پدرو هنریکه پشت این ضربه ایستاد اما پنالتی وی را وحید طالب لو مهار کرد.

سپاهان با یک امتیازی که از دیدار امروز گرفت، 15 امتیازی شد و تا پیش از پایان رقابت های هفته یازدهم لیگ برتر با یک پله صعود بالاتر از استقلال تهران در رده پنجم قرار گرفت. فولاد خوزستان نیز با این تساوی 13 امتیازی شد و بالاتر از ذوب آهن در رده هشتم ایستاد.

قضاوت این دیدار را محمدرضا فغانی برعهده داشت و حسین طالقانی و امیررضا آشورماهانی کمک های وی بودند.

ترکیب سپاهان:

مهدی امینی، موسی کولیبالی، علی احمدی، شجاع خلیلزاده، احسان حاج‌صفی، رسول نویدکیا (67 حسین فاضلی)، طالب ریکانی، میلاد سرلک، پدرو هنریکه، جلال علی محمدی و فرید کریمی بهزادی.
سرمربی: عبدالله ویسی

ترکیب فولادخوزستان:

وحید طالب لو، ایوب والی، عبدالله کرمی، سروش سعیدی، یوسف وکیا، ماتیاس چاگو (61 سینا مریدی)، حمید بوحمدان، احمد عبدالله زاده، محمود مطلق زاده، ساسان انصاری و اسماعیل شریفات.
سرمربی: نعیم سعداوی

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار