شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۹۷۱
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۶:۲۴

مديرعامل سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري اهواز گفت: ساعت 14:20 روز گذشته (6 بهمن) از طريق تماس تلفني شهروندان با سامانه 125، خبر برخورد يك قايق بادي با صخره‌هاي درون رودخانه كارون و سقوط سرنشينان آن به درون آب در حوالي پل معلق به اطلاع ستاد فرماندهي سازمان آتش‌نشاني رسانده شد.

امير نجفي  اظهاركرد: بلافاصله غواصان از نزديك‌ترين تيم امداد ساحلي به محل اعزام و 4 دقيقه بعد خود را به قايق واژگون شده رساندند و مشاهده نمودند كه قايق بادي به صورت واژگون به همراه 4 سرنشين در ميان امواج آب غوطه‌ور است.

وي گفت:‌ از ميان اين 4 سرنشين، 2 نفر داراي جليقه نجات و 2 نفر فاقد تجهيزات ايمني انفرادي بودند كه غواصان با تشخيص به موقع در مرحله اول دو نفري را كه فاقد جليقه بودند و به دليل شدت جريان و سردي آب و استرس حاصله، خسته و در حال غرق شدن بودند، نجات و به ساحل انتقال دادند.

نجفي ادامه داد: پس از آن نيز دو نفر باقيمانده را كه داراي جليقه نجات بودند، به ساحل هدايت شدند. اين حادثه به لطف خدا و تماس به موقع شهروندان و حضور آني غواصان آتش‌نشاني، تلفات جاني به دنبال نداشت.

وي اظهار كرد: از تمامي افرادي كه قصد استفاده از خدمات قايق‌سواري را دارند درخواست مي‌كنيم به منظور جلوگيري از بروز حوادث مشابه، حتما هنگام سوار شدن به قايق از جليقه‌هاي نجات استاندارد استفاده كنند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار