اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۹۷۹۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰
سفر بدون اطلاع رئیس سازمان مدیریت بحران به مازندران
معاون وزیر کشور و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به برودت هوای مناطق مختلف کشور، گفت: ۲۱ استان کشور درگیر بحران قطعی گاز شدند.
 نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، اسماعیل نجار امروز پس از حضور در جلسه ستاد مدیریت بحران مازندران  که بدون حضور خبرنگاران در ساری برگزار شد، اظهار داشت: وفاق و همدلی مدیران استان موجب مدیریت شایسته بحران برف شد.

وی افزود: به دلیل برودت هوا و به زیر صفر رسیدن درجه دما در 21 استان شاهد مشکلات افت فشار گاز و قطعی گاز در چند شهر استان بودیم که برای بررسی وضعیت موجود و بازدید از اقدامات انجام شده در استان حضور یافتم.

نجار تاکید کرد: در جلسه شورای مدیریت بحران که به ریاست استاندار مازندران برگزار شد دستگاه‌های مجری و مرتبط با مدیریت بحران گزارش اقدامات و فعالیت‌های انجام شده را ارائه که بیانگر تعامل و همکاری بسیاری خوب برا ی مدیریت بحران بوده است.

وی تاکید کرد: وفاق و همدلی مدیران استان موجب مدیریت شایسته بحران برف شد و در این حادثه همه دستگاه‌ها تلاش کرده بودند در کوتاه‌ترین زمان ممکن مشکلات مردم را برطرف کنند.

نجار از صبر و حوصله مردم و مشارکت آنان برای رفع مشکلات تقدیر کرد و افزود: حادثه در زمانی کوتاه اتفاق می افتد و تلاش مسئولان بر آن است که در حداقل زمان ممکن و کوتاه ترین زمان نسبت به رفع مشکل اقدام کنند.

به گزارش تسنیم، اظهارات خوش بینانه معاون وزیر کشور در حالی صورت می‌گیرد که وی سه روز پس از بحران و در حالت آرام شدن فضای استان به مازندران سفر کرده و حضور وی بدور از چشم خبرنگاران و افکار عمومی بوده است.

امید است روابط عمومی استانداری مازندران در شرایط کنونی با دعوت از خبرنگاران تلاش کند تا واقعیت‌های صورت گرفته در شرایط بحران را به اطلاع مسئولان ملی برسانند.

اگرچه این سفر و سفرهای گذشته مقامات ملی برای به ثمر رسیدن و رفع مشکلات خسارت دیدگان جز در حد شعار تاثیری برای مردم منطقه نداشته است.
منبع: تسنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار