شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۹۷۹۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۶
بسیجیان در برابر خط نفوذ دشمن مقاومت کنند
امام جمعه کرمانشاه گفت: توافقی که به‌عنوان برجام انجام شد برای رفع تحریم‌ها بود ولی امروز برجام به وسیله فشار غرب تبدیل شده است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه آیت‌الله مصطفی علماء در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمانشاه، با اشاره به سالروز تشکیل بسیج به فرمان امام راحل(ره) در سال 1358 اظهار داشت: امروز قدرت بسیج مستضعفین به دنیا ثابت و صادر شده است.

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه ورود فرهنگ بسیج به عراق و سوریه سبب تغییر وضعیت این کشورها شد بیان کرد:‌ مقام معظم رهبری خطاب به جوانان می‌فرمایند که امانتدار روحیه انقلابی باشند و این روحیه نسل به نسل تا ظهور امام زمان(عج) ادامه یابد.

علما با بیان اینکه جوانان امروز، پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و امام راحل(ره) را به چشم ندیدند تأکید کرد: این جوانان با بصیرت و آگاهی در همه جا حضور دارند و بصیرت سرمایه بسیج است که قدرت ایران اسلامی در بیداری و آگاهی و بینش ملت و به‌ویژه جوانان است.

امام جمعه کرمانشاه بسیج را لشکری با بصیرت دانست و خاطرنشان کرد:‌ آمریکا در بحث پول، تبلیغات، امکانات، سلطه با کشور ما قابل مقایسه نیست ولی در 37 سال گذشته با قدرت بسیجیان از ایران اسلامی دور نگه داشته شده که باید این قدرت و اقتدار را درک کرد.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری بر حفظ روحیه بسیجی تأکید دارند بیان کرد: تکیه بر تقوا و عنایات خداوند متعال سبب حفظ کشور شده است و از ابتدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس بسیجیان با درک شرایط، اوضاع را به نفع نظام اسلامی تغییر دادند.

خطیب جمعه کرمانشاه یکی از موضوعات مورد نظر رهبر معظم انقلاب را نفوذ دشمن بیان و اظهار کرد: بسیجیان و فرماندهان باید به شدت مراقب باشند و در برابر خط نفوذ دشمن مقاومت کنند.

وی با بیان اینکه برجام و توافقی که انجام شد در مورد فناوری هسته‌ای و از بین رفتن تحریمها بود بیان کرد: امروز می‌بینیم که غرب این توافق را وسیله فشار قرار داده است و آمریکا 10 سال دیگر ایران را تحریم کرد که این موضوع خلاف قرارداد برجام و آنچه که امضا کرده‌اند است.

امام جمعه کرمانشاه تکیه ایران اسلامی را به فضل خداوند و قدرت مردم دانست و تصریح کرد: مقام معظم رهبری در همان ابتدای امر فرمودند که به این موضوع خوشبین نیستند و آمریکا جایگاهی ندارد که برای ما تصمیم بگیرد که دولت باید در قبال این موضوع هوشیار بوده و مجلس نیز مراقبت کند.

خطیب جمعه کرمانشاه با انتقاد از دعوت یک فرد برای سخنرانی در کرمانشاه که به اسلام توهین و از آمریکا دفاع کرده است بیان کرد: به مسئولان در این مورد تذکر می‌دهم که باید خروجی دانشگاه‌ها انقلابی باشد و حضور این فرد در دانشگاه که با مشاهده تخلفات آمریکا باز هم از این کشور دفاع می‌کند؛ خلاف است.

وی با گلایه از کسانی که برای آمریکا اشک تمساح می‌ریزند عنوان کرد:‌ هفتاد سال تجربه جنایات آمریکا علیه ملت ایران در تاریخ وجود دارد و حتی در و دیوار، تخلفات آمریکا را می‌فهمند که به مسئولان مربوطه تذکرات لازم را داده‌ایم و این موضوع نباید تکرار شود.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به روز نیروی دریایی و رشادت آنها در دفاع مقدس افزود: تجربه نیروی دریایی در دفاع مقدس سبب شده امروز در دریاهای بین‌المللی حضور داشته باشند.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار