اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۹۷۹۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۱
امام‌جمعه موقت یزد:
امام‌جمعه موقت یزد با اشاره به اینکه کشور به وسیله روحیه و تفکر بسیجی به پیشرفت دست پیدا می‌کند، گفت: روحیه بسیجی با اشرافی‌گری و حقوق‌های نجومی سازگاری ندارد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، حجت‌الاسلام سیدمحمدجواد آیت‌اللهی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته یزد با اشاره به هفته بسیج، بر ترویج فرهنگ بسیجی در جامعه تاکید کرد و اظهار داشت: بسیج در طول تاریخ انقلاب اسلامی ایران، ثمرات بسیار زیادی برای ایران اسلامی داشته است.

وی با اشاره به اینکه این ثمرات برای تمام ملت ایران به خوبی قابل تشخیص است، خاطرنشان کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس، بسیج اقدامات بسیار ارزنده‌ای در مبارزه با دشمن انجام داد و نقش مهم و کلیدی در پیروزی ایران ایفا کرد.

امام جمعه موقت یزد نقش بسیج را تنها در عرصه نظامی ندانست و گفت: بسیج در تمام عرصه‌ها و مشکلاتی که انقلاب اسلامی ایران با آن مواجه بود، نقش‌آفرینی کرده است.

آیت‌اللهی با اشاره به اینکه بسیج با اشرافی‌گری و حقوق های نجومی نمی تواند سازش داشته باشد، خاطرنشان کرد: کشور به وسیله روحیه و تفکر بسیجی است که ساخته شده و به موفقیت و پیشرفت دست پیدا می کند

وی به تاکیدات و فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر غیرقابل اعتماد بودن آمریکا اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در دیدار با بسیجیان، به بدعهدی‌های آمریکا اشاره کردند.

امام جمعه موقت یزد افزود: این تاکیدات مقام معظم رهبری و روحیه استکبار ستیزی، برگرفته از قرآن کریم است و در قرآن هم تاکیدات فراوانی مبنی بر مبارزه و ایستادگی در برابر استکبار و ظالمان شده است.

آیت اللهی گفت: به ویژه در موضوع برجام، مقام معظم رهبری بارها و بارها نسبت به بدعهدی‌های آمریکایی‌ها نسبت به تعهداتشان تاکید کردند که باید مسئولان این فرمایشات را مد نظر قرار دهند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار