شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۹۸۰۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۵
امام جمعه موقت همدان:
امام جمعه موقت همدان گفت: دولت در مقابل نقض برجام توسط شیطان بزرگ آمریکا باید عکس‌العمل نشان دهد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، حجت‌الاسلام سیدهاشم موسوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه همدان در جمع نمازگزاران اظهارداشت: تمام کائنات و جهانیان را خداوند برای انسان آفریده بر این اساس اگر خلقت انسان در این جهان وجود نداشت خداوند هیچ یک از موجودات، کائنات و ستارگان و زمین را خلق نمی‌کرد.

وی بیان کرد: انسان مؤمن گل سرسبز تمامی‌انسان‌ها است و تنها موجودی است که می‌تواند خدواند را شناخته و به دیگر مخلوقات و انسان‌های دیگر نیز بشناساند.

خطیب جمعه همدان با بیان اینکه دشمنان به دنبال خدشه دار کردن چهره بسیج هستند، عنوان کرد: باید مراقب حرکت علیه بسیج بود چرا که اگر بسیج در ایران تشکیل نمی‌شد، مشخص نبود چه اتفاقی برای اسلام و انقلاب پیش می‌آمد.

وی گفت: ترس دشمن از بسیجیان ایران اسلامی ‌است، بر این اساس اگر امروز سوریه در تصرف دشمن نیست و دلیل آن این است که سردار همدانی در سوریه بسیج مردمی‌ ایجاد کرد که در مقابل دشمنان اسلام با همبستگی مقاومت کردند.

امام جمعه موقت همدان در ارتباط با نقض برجام توسط طرف آمریکایی تصریح کرد: آمریکا بارها برجام را نقض کرده و تمدید تحریم نیز در همین راستا است بر این اساس از دولت انتظار داریم در مقابل نقض برجام، تحریم‌ها و یاوه‌گویی‌های شیطان بزرگ مقاومت کند.

موسوی مؤمنان را افرادی پرتلاش، محقق و اهل وفا دانست و افزود: مؤمن به خدا، پیغمبر، حجت‌الهی و ولی‌فقیه وفادار است و دل به دنیا نمی‌بندد و لحظه‌ای از عبادت فاصله نمی‌گیرد.

وی عنوان کرد: مؤمنان برکات زیادی به روی زمین دارند که باران و روییدن دانه از دل خاک یکی از آن است بر این اساس اگر انسان مؤمن نباشد عالم در کمترین زمان از بین می‌رود.

امام جمعه موقت همدان با بیان اینکه بستن راه حج به روی مؤمنین به دلیل نداشتن مدیریتی صحیح است، اظهار داشت: حاکمان آل‌سعود مدیریت و تدبیر ندارند چرا که عربستان نتوانست دو میلیون نفر را مدیریت کنند بر این اساس شاهد هستیم در اربعین حسینی 20 میلیون نفر به زیارت کربلا می‌روند و با کمترین اتفاقات ممکن این اجتماع بزرگ برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه  امام خمینی(ره) بسیجی بودن را افتخار خود می‌دانستند و امام خامنه‌ای نیز ایجاد بسیج را مولود الهام به  قلب امام راحل دانستند، عنوان کرد: در پشت راهپیمایی اربعین تفکر بسیجی قرار دارد و وظیفه تمامی ‌بسیجیان دفاع از انقلاب و باورهای انقلابی در اسلام عزیزمان است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار