شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۹۸۰۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۹
یک شهروند هندیجانی:
یک شهروند هندیجانی گفت: متأسفانه برخی کارکنان ادارات مهم هندیجان با مردم برخورد مناسبی نداشته و در برخی موارد در کارهای مردم ایجاد پیچیدگی می‌کنند.

علی شعبانی در گفت‌وگو با خبرنگار شوشان در بندر هندیجان، اظهار داشت: ادارات نمایندگان دولت در شهرستان‌ها هستند و مراجعات مردمی واداری بسیار زیادی دارند. هندیجان از قدمت تاریخی فرهنگ و ادب طولانی داشته جایز نیست در برخی ادارات شخصی مسئول قرار گیرد که بافرهنگ و ادب این مردم همخوانی نداشته باشد.

وی افزود: سطح مراجعات در ادارات هندیجان بسیار بالاست مردم هندیجان مردمی فقیر، محروم و مظلوم هستند و برای دریافت کمک از مسئولان به آنجا مراجعه می‌کنند اما متأسفانه با برخوردهای ناشایست مواجه می‌شوند.

این شهروند هندیجانی بیان کرد: بنده روز ملاقات عمومی با مسئولی، به آن اداره مراجعه کرده‌ام و از منشی اجازه ورود خواستم که در باب مشکلات تعاونی لنج داران صحبت کنم، مستندات و اسناد به همراه داشتم اما آن منشی از موضوع شکایت بنده اطلاع قبلی داشته با ترفندهای مختلف از ورود من به اتاق رئیس جلوگیری کرد.

وی گفت: بعدازاینکه نگذاشتند با مسئول صحبت کنم، درراه پله‌های آن اداره نشستم و منتظر خروج رئیس شدم تا در ساعت ۱۴:30 توانستم وی را ملاقات و مشکل را اعلام کنم.

شعبانی عنوان کرد: متأسفانه بعدازاین مورد منشی برای اینکه نگذارد به اداره مراجعه کنم به لطایف‌الحیل به بنده ناروا نسبت داد؛ و گفته من به یکی از کارکنان آن دستگاه تهمت رشوه‌خواری زده‌ام که در محاکم قضایی این دروغ و تهمت رد شد.

وی افزود: چرا منشی یک رئیس در هندیجان باید به مردم ناروا نسبت بدهد مگر ادارات جایگاه عدالت و دفاع از حقوق مردمی نیست. اگر در ادارات هندیجان که نماینده دولت جمهوری اسلامی ایران هستند این‌گونه با مردم برخورد شود دیگر چه توقعی از حکومت‌های غیره مسلمان داریم.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار