شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۹۸۶۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۹
با وجود چشم انتظاری مردم خوزستان برای بارش باران در هفته گذشته در چند نوبت، پیش‌بینی‌های صورت گرفته هیچ‌کدام محقق نشد.
 روزهای ابتدایی هفته گذشته بود که سازمان هوا‌شناسی استان آغاز یک هفته بارانی را برای نقاط مختلف استان پیش‌بینی کرد، سه‌شنبه تا سه‌شنبه بعد خوزستانی بارانی است!

به گزارش فارس ، اواسط‌‌ همان هفته پیش‌بینی‌های این سازمان حکایت از بارش باران پراکنده در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه حکایت داشت و مردم به ویژه کشاورزان استان به این احتمال امیدوار شدند، ولی باز هم در کمال تعجب این پیش‌بینی نیز صحیح از آب در نیامد تا کمی تحقق این پیش‌بینی‌ها برای بسیاری از افراد دنبال کننده این اخبار به یک امر غیر قابل بارور تبدیل شود.

حال در روز پنجشنبه پیش‌بینی‌ها از آغاز هفته بارانی در برخی از مناطق استان حکایت می‌کرد و مدیریت بحران نیز برای سواحل خلیج فارس و ارتفاعات شرق استان پیش‌بینی بارش داشته ولی باز هم در کمال تعجب این مناطق به ویژه در شرق استان به جز ریزش چند قطره‌ای باران را به چشم خود ندیدند و انتظارها به ساعات و روز دیگر کشیده شد.

با توجه به اینکه کار‌شناسان این امر پیش‌بینی‌های تا 72 ساعت را معمول و قابل عملی شدن دانسته‌اند، در این روز‌ها مشاهده شد که پیش‌بینی‌ها برای روز بعد هم درست از آب در نیامد و این امر نه تنها به گلایه‌ای برای این گزارش تبدیل شد بلکه بسیار از شهروندان خوزستانی نیز از این رویه انتقاد داشته و خواستار توجه و دقت بیشتر در این امر شدند.

یکی از شهروندان خوزستانی با بیان اینکه من مسافرت پایان هفته خود را به دلیل پیش‌بینی بارش‌ها کنسل کردم اظهار کرد: من با اعتماد به این پیش‌بینی‌ها برنامه‌هایم را به تاخیر انداختم و این در حالی است که در کمال ناباوری شاهد پیش‌بینی‌های اشتباه بودم.

وی تصریح کرد: امیدواریم مسؤولان این امر اگر به دلیل دستگاه‌ها و تجهیزات موجود و داشته‌هایشان دچار این خطا می‌شوند در صدد رفع آن مشکل بر آیند تا چنین خطاهای فاحشی برنامه‌های زندگی و کاری دیگران را بر هم نزند.

این شهروند یادآور شد: من همواره و از گذشته تاکنون قبل از سفر‌هایم به اطلاعیه‌ها و پیش‌بینی‌های سازمان هوا‌شناسی با اطمینان توجه می‌کردم ولی در هفته‌های اخیر پیش‌بینی‌هایی که هیچ‌گاه محقق نشد در حال صلب اعتماد کردن من هستند.


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
comment
0
0
comment جناب آقای بهادی بایدیدراینخصوص پاسخگوباشند که مدام مصاحبه میکنند و همه غلط از آب درمی آیند.
comment
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
comment
0
0
comment آقای بهادری لطفا در مصاحبه و پیش بینی های خود دقت فرمایید همه اشتباه شدند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار