اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۹۸۶۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۷

دکتر حبیب حی بر با بیان اینکه بیمارستان گلستان اهواز همواره در تمام برهه های حساس و بزنگاه های حماسه و خطر آمادگی کامل جهت ارائه خدمات بی منت به مراجعین داشته، گفت: در دوران پر شکوه خون و حماسه ی دفاع مقدس، مردمان ولایتمدار این سرزمین،  پزشکان و کارکنان این بیمارستان حتی در خطرناکترین ایام جنگ، یک لحظه کار خدمت رسانی به مجروحین را تعطیل نکرده است.

رئیس بیمارستان گلستان اهواز افزود: پس از آن نیز در تمامی ایام در خدمت مردم عزیز چندین استان کشور می باشند که از این جمله می توان ارایه ی خدمت به کاروانهای راهیان نور و زائران اربعین حسینی را یادآور شد و این ارائه ی خدمات در حالی است که بیمارستان گلستان اهواز، به نوعی تنها بیمارستان قطب ترومای جنوب غرب کشور بوده و همواره با حجم عظیم بیماران اورژانسی مواجه است.

دکتر حبیب حی بر ادامه داد: حداقل انتظار مجموعه ی پر تلاش بیمارستان گلستان اهواز از مردم عزیز این است که در این شرایط اوج خدمات رسانی، با واقع بینی و عدم بزرگنمایی مشکلاتی که قطعاً در این حجم از ارایه خدمت گریز ناپذیر می باشد یار و یاور کارکنان صدیق و پرتلاش بیمارستان گلستان باشند.

وی همچنین تصریح کرد: از مسولین استانی نیز انتظار می رود، با تخصیص بودجه های لازم در صدد تکمیل طرحهای توسعه ای بیمارستان برآیند تا بتوان در خور شان مردم عزیزمان ارایه ی خدمت نمایند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار