اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۹۹۰۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۹
سرپرست پرسپولیس در تمرین امروز خبرنگاران را به باد انتقاد گرفت.
به گزارش تابناک ورزشی،ماجرای لباس‌های پرسپولیسی‌ها هنوز تمام نشده و سرخ‌پوشان هنوز هم پاسخگوی اتفاقات فرودگاه امام هستند.
امروز محمود خوردبین در تمرین سرخپوشان حاضر شد و با عصبانیت به خبرنگاران گفت: 
لباس‌های تیم را از امارات به تهران آوردیم آن وقت به من می‌گویند قاچاقچی! از قول من بنویسید آنهایی که نوشتند ما قاچاقچی هستیم خودشان قاچاقچی هستند!
وی افزود: من آن روز مدیر تیم بودم و همه مسئولیت تیم بعد از بازگشت از امارات بر عهده من بود. خودم به مدیر گمرک فرودگاه گفتم که ما لباس به همراه‌مان داریم که او گفت لباس‌ها باید وزن شود و سپس گمرکی‌اش پرداخته شود. جالب است من برای آوردن لباس تیم امارات این همه حرف بشنوم و نمی‌دانم چرا ما را خراب می‌کنند. مستقیما به من بی‌احترامی شد و دروغ چرا یک هفته است خبرنگاران زنگ می‌زنند من هم از ناراحتی جواب نمی‌دهم.
خبرنگاری گفت: آقای ترکاشوند اعلام کرده بود که مسئولان پرسپولیس تصمیم داشتند بارها را به داخل ساک بگذارند که خوردبین جواب داد اگر ما این کار را کرده بودیم حرف شما درست بود ولی صادقانه لباس‌ها را در چمدان‌های بزرگ گذاشتیم و ای کاش که لباس‌ها را به خود بچه‌ها می‌دادیم تا این همه حرف نشنویم.
وی تأکید کرد: ما 36 نفر بودیم و لباس یک سال بازیکنان را به تهران آوردیم. آن وقت وقتی من لباس ورزشی یک تیم را به تهران می‌آورم و خودم به مدیر گمرک فرودگاه می‌گویم که این‌ها لباس‌های تیم است باید لقب قاچاقچی بگیرم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار