اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۹۹۱۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۰
طبق قوانین هم اکنون سفر شهروندان ایرانی به عربستان ممنوع است. با توجه به اینکه مناسبات سیاسی دو کشور همانند گذشته است به نظر می رسد تصمیم گذشته کمیته اجرایی تکرار خواهد شد.
یکی از مدیران رده بالای فدراسیون فوتبال برگزاری بازی تیم های ایرانی و عربستانی در زمین بی طرف را تایید کرد. 

به گزارش "ورزش سه"، البته فدراسیون فوتبال برای واکنش رسمی در این باره منتظر اعلام قرعه کشی است اما همه خوب می دانیم اتفاق تازه ای در این باره رخ نداده است و شرایط و مناسبات سیاسی دو کشور همانند گذشته است. 

این مدیر رده بالای فدراسیون فوتبال که دوست نداشت نامی از وی برده شود، گفت:« طبق قوانین هم اکنون سفر شهروندان ایرانی به عربستان ممنوع است. با توجه به اینکه مناسبات سیاسی دو کشور همانند گذشته است به نظر می رسد تصمیم گذشته کمیته اجرایی تکرار خواهد شد. یعنی بازی در زمین بی طرف و کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا هم نشان داده است به سود تیم های عربستانی تصمیم می گیرد. اینکه برخی از باشگاه ها از جمله ذوب آهن اعلام می کنند در بازی با تیم های عربستانی در میدان حاضر نمی شود اصلا تصمیم خوبی نیست چون اتخاذ این تصمیم باعث واگذاری امتیاز به تیم های عربستانی می شود و می تواند جرایم سخت و سنگینی را برای فوتبال ایران به همراه داشته باشد. ضمن اینکه نباید فراموش کنیم معمولا چنین تصمیماتی تحت الشعاع مسایل سیاسی خواهد بود.»
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار