اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۹۹۱۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۷
نمی‌توانم صحبت خاصی انجام دهم، آنها به دنبال تک امتیاز این بازی بودند که فکر می‌کنم توانستند به هدف خود هم برسند و از این نتیجه راضی هستند.
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: متأسفانه در فوتبال فقط به بازی خوب امتیاز نمی‌دهند.

به گزارش فارس، سیروس پورموسوی پس از تساوی بدون گل تیمش برابر سیاه‌جامگان در مورد این مسابقه اظهار داشت: متأسفانه به تیمی که خوب بازی می‌کند 3 امتیاز را نمی‌دهند، ما امروز موقعیت‌های زیادی داشتیم، اما در زدن ضربات آخر مشکل داشتیم. 
 
وی ادامه داد: تقریباً یک ماه لیگ تعطیل بود و در این مدت ما بازی تدارکاتی خوبی هم نداشتیم، به همین دلیل مجبور هستیم به همین یک امتیاز رضایت بدهیم. 
 
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان خاطرنشان کرد: تا پیش از این مسابقه ما بهترین خط حمله لیگ را در اختیار داشتیم، اما امروز روز خوبی برای بازیکنان من نبود. آنها با بی‌دقتی موقعیت‌ها را به هدر می‌دادند. امیدوارم در بازی در برابر سایپا شرایط تغییر کرده و بتوانیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم.
 
پورموسوی با اشاره به مشکلات مالی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: مشکلات مالی‌مان هنوز حل نشده است، اما از بازیکنان خواستیم که آنها را فراموش کنند. گل نزدن بازیکنان در بازی امروز ربطی به مشکلات مالی نداشت، بلکه علتش دور بودن از شرایط مسابقه است. فکر می‌کنم تقریباً تمام تیم‌ها از وقفه‌هایی که در لیگ ایجاد می‌شود ضربه می‌‌خورند.
 
وی در مورد عملکرد تیم سیاه‌جامگان عنوان کرد:‌ نمی‌توانم صحبت خاصی انجام دهم، آنها به دنبال تک امتیاز این بازی بودند که فکر می‌کنم توانستند به هدف خود هم برسند و از این نتیجه راضی هستند.
 
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با اشاره به محرومیت تماشاگران گفت: دلگرمی ما به هواداران است، امیدوارم با اعتراضی که زده‌ایم این محرومیت تمام شود و بازهم شاهد حضور تماشاگرانمان در ورزشگاه باشیم، بعد از بازی با ذوب‌آهن اعتراض رسمی کردیم و فکر می‌کنم مسئولان ایجاد امنیت باید پاسخگو باشند. امیدوارم فدراسیون حداقل در این یک مورد به ما کمک کند. 
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار