اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۹۹۱۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۰
بازیکن چپ پا در فوتبال ایران کم است. جهانی احتیاج به عمل رباط صلیبی پای خود دارد ولی بغلانی در بازی‌های آینده در زمین حضور خواهد یافت. جهانی بازیکن موثر و دوست‌داشتنی تیم ماست. هم هواداران و هم بازیکنان دعا می‌کنیم تا هر چه سریعتر روند بهبودی خود را آغاز کند
دست نشان می گوید این توانایی را داریم که در مقابل هر تیمی در آبادان پیروز شویم.

به گزارش "ورزش سه"، نادر دست نشان سرمربی تیم صنعت نفت درنشست مطبوعاتی پیش از مسابقه تیمش مقابل تیم ذوب آهن اصفهان اظهار داشت: بازی سخت و حساسی خواهد بود. ذوب آهن تیمی منظم و از نظر سازمانی و ثبات مدیریتی همیشه روندی رو به رشد داشته است. رفتن گل محمدی از کیفیت این تیم نکاسته و بهتر هم شده است. 
 
وی تصریح کرد: با تمام احترامی که برای این تیم قائلیم ولی ما صنعت نفت آبادان و تیمی بزرگ هستیم. برای رضایت مردم آبادان می‌جنگیم. این توانایی را داریم که در مقابل هر تیمی در آبادان پیروز شویم. بازیکنان خیلی خوب و تماشاگران پرشور ما امتیاز بزرگمان هستند.
 
سرمربی طلایی‌پوشان خاطر نشان کرد: متاسفانه نبودن میلاد جهانی و حسین بغلانی کار را برایمان سخت خواهد کرد. از هواداران پرشورمان می‌خواهیم در این مقطع در کنار تیم‌شان باشند و ما را تنها نگذارند. از بازیکنان خوبمان خواسته‌ایم تا تلاششان را دو چندان کنند تا جای خالی بغلانی و جهانی احساس نشود. مجبوریم در نیم فصل تیم‌مان را با نظر کمیته فنی و مدیریت باشگاه تقویت کنیم. 
 
دست‌نشان در پایان گفت: بازیکن چپ پا در فوتبال ایران کم است. جهانی احتیاج به عمل رباط صلیبی پای خود دارد ولی بغلانی در بازی‌های آینده در زمین حضور خواهد یافت. جهانی بازیکن موثر و دوست‌داشتنی تیم ماست. هم هواداران و هم بازیکنان دعا می‌کنیم تا هر چه سریعتر روند بهبودی خود را آغاز کند
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار