اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۹۹۱۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۶
آقایان اقتصاد مقاومتی را برعکس فهمیده اند. اقتصاد مقاومتی این نیست که ظلم کنید و پول ندهید. حق خانواده های این بچه ها را پایمال کنید. من فکر کنم چنین برداشتی کردند.
سرمربی تیم نفت تهران اعتقاد دارد کسب 3 امتیاز بازی با سایپا حق تیمش بوده است.

به گزارش "ورزش‌سه"، علی دایی در نشست خبری بعد از پیروزی تیمش مقابل سایپای تهران حضور یافت و به پرسش های خبرنگاران پاسخ داد. اظهارات دایی در ادامه آمده است:

3بازی گرم در هوای سرد
فکر می کنم در این هوای سرد بازی بسیار گرمی دیده شد. موقعیت های بسیاری از این بازی خلق شد و فکر می کنم حق به حقدار رسید. باید در نیمه اول کار را تمام می کردیم که کردیم. می توانستیم با اختلاف 4، 5 گل ببریم. شرایط خوبی داریم و خوشحالم که نتایج خوبی گرفتیم. امیدوارم این روند ادامه پیدا کند. ما در هردو نیمه از سایپا بهتر بودیم و حقمان را گرفتیم. این نتیجه عادلانه بود. بچه ها با غیرت و مردانگی 3 امتیاز را به دست آوردند.

از داد و فریاد نیمکت سایپا عصبانی شدم
من بابت داوری عصبانی نشدم. نیمکت سایپا خیلی داد و فریاد می کرد و من از این موضوع ناراحت شدم.هیچ وقت قصد جسارت به داوری را نداشته ام.

به خلیلی گفتند سفید امضا کن!
در نفت تهران اتفاقات عجیب و غریب زیاد می افتد. من نمی دانم ایرانیان به خاطر چه چیزی رفت و چند هفته است با ما همکاری ندارد. محسن خلیلی در سخت ترین لحظات به ما کمک کرد و در کنار کادرفنی تلاش کرد. او هم رفیقم است و هم برادرم. نمی دانم چه اتفاقاتی افتاد که خلیلی از تیم ما کنار رفت. خلیلی قرار بود به عنوان سرپرست موقت به ما کمک کند اما دیشب اتفاقات عجیب و غریبی رخ داد. قراردادی را جلوی خلیلی گذاشتند و می گویند سفید امضا کن! من نمی فهمم. خلیلی بازیکن ملی و پرسپولیس بوده است. این همه طرفدار دارد. ما یک گروه هستیم که خوب در زمین با هم کار می کنیم. 
 
نمی دانم برخی افراد در نفت وظیفه شان چیست
در باشگاه نفت برخی افراد حضور دارند که من نمی دانم چه کاره هستند و وظیفه شان چیست. جالب اینکه از این آدمها نظر می خواهند. در شرایطی که در همه تیم ها بعد از مدیرعامل سرمربی باید اولین نفری باشد که درباره موضوعات مختلف نظر بدهد. بعد می گویند ما هنوز سرپرست داریم اما جلوی خلیلی قرارداد سفید می گذارند.

روز اول صحبت های دیگری می کردند
ما باید احترام بزرگان فوتبال را نگه داریم. وقتی باشگاه نفت احترام خلیلی را نگه نمی دارد، به ما بی احترامی می کند. اتفاقات عجیب و غریبی در نفت تهران می بینم. هر دقیقه اتفاقی می افتد، یکی می آید  و حرف می زند. پول ندارند که ورزشگاه صنایع دفاع را بگیرند تا بتوانیم تمرین کنیم. اتفاقاتی می افتد که من مانده ام. روز اول صحبت هایی دیگری با من کردند. بعد از 180 دقیقه اما اتفاقات دیگری افتاد. کدام باشگاهی که در این رده جدول است، اول فصل 10 روز تمرین کرده؟ 5 بازی است می بریم اما کسی به رویش نمی آورد. نه پاداشی، نه پولی. 

اقتصاد مقاومتی را برعکس فهمیده اند
آقایان اقتصاد مقاومتی را برعکس فهمیده اند. اقتصاد مقاومتی این نیست که ظلم کنید و پول ندهید. حق خانواده های این بچه ها را پایمال کنید. من فکر کنم چنین برداشتی کردند. 

چه کسی گفته خلیلی مدیرفنی علی دایی شود؟
از دیشب خیلی بهم ریخته ام. می گویند ما سرپرست داریم و نمی توانیم حکم خلیلی را سرپرست بدهیم؛ مجبوریم حکم مدیرفنی بدهیم. از آقای مدیرعامل بپرسید چه کسی گفته محسن خلیلی مدیرفنی تیمی شود که علی دایی داخلش باشد. کسانی که قدرت تصمیم گیری ندارند با بچه ها صحبت می کنند. مالکین با بازیکنان حرفی نمی زنند.
 
فدراسیون به داد مربیان برسد
این وضع باید درست شود. اینطور نمی شود تیم داری کرد. امیدوارم روزی برسد که فدراسیون نگذارد این همه ظلم به کادر فنی یک تیم شود. ما از همه باشگاه ها طلب داریم. یک باشگاه امسال در لیگ حضور دارد و بدهکار است اما سال بعد هم در لیگ حضور دارد. امسال 10 میلیارد بدهی دارد و سال بعد می شود 25 میلیارد. تکلیف این بچه ها و خانواده هایشان چیست؟ کسی که نمی‌تواند تیم‌داری کند چرا روی کار می‌آید؟ باید تیمداری کنید که بدهی روی بدهی بیاورید؟ مسئول اصلی این چیزها فدراسیون است که باید رسیدگی کند.

شایعه خداحافظی مبعلی
مبعلی از لحاظ فنی و اخلاقی بازیکن بزرگی است و خیلی زود است که فوتبال را کناره بگذارد. تا الان کمک زیادی کرده و می تواند باز هم کمک کند. ببینید چه اتفاقاتی افتاده که دلسرد و دلزده شده است. مبعلی عصای دست من است. دنبال علت این مساله بگردید.

انتظار نداشتم اینقدر خوب کار کنیم
بازیکنان و کادر فنی خوبی جمع کردیم. می‌دانستم خوب می‌شویم، اما انتظار نداشتم آنقدر خوب کار کنیم. بازیکنان بی نام و نشان و باتجربه‌ای داریم، بزرگان تیم خیلی به من و بازیکنان کمک می‌کنند. خلیلی را به صورت سمبلیک به عنوان مدیر فنی انتخاب کرده‌اند، چطور بازیکنی که تازه اول راه مربیگری در فوتبال است و هنوز تجربه‌ای در این عرصه ندارد به عنوان مدیر فنی انتخاب می‌شود؟ این انتخاب هم بی‌احترامی به اوست و هم به ما.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار